کنسانتره کیوی یکی از مکمل های غذایی نیمار توسط فیفا دوپینگ حساب شد

کیوی، این میوه خوشمزه که بومی چین است، ماده اصلی کنسانتره کیوی است. کیوی (Actinidia deliciosa) منبع عالی ویتامین C است، اما همچنین سرشار از ویتامین K، مس، فیبر، ویتامین E، پتاسیم، منگنز، فولات و غیره است.

به دلیل این ترکیب، کیوی فواید متعددی برای سلامتی دارد. به عنوان مثال، کیوی در برابر آسم، در برابر دژنراسیون ماکولا، در برابر بیماری های قلبی عروقی و غیره محافظت می کند و همچنین برای کنترل قند خون و کاهش خطر ابتلا به سرطان عالی است.

کنسانتره کیوی با بهترین مواد اولیه درست شده است. هنگامی که بهترین کیوی ها را جمع آوری می کنند، آنها را با مدرن ترین تکنولوژی برای فرآوری میوه پردازش می کنند. روش کار به ما امکان می دهد طعم و بوی اصلی کیوی و فواید آن برای سلامتی را حفظ کنیم.

این کنسانتره کیوی را با اسیدیته 0.9-1.3 و سطح بریکس 11-14 عرضه می کنند. هنگامی که این پوره میوه آماده شد، یک سرویس حمل و نقل سفارشی ارائه داده می شود، در واقع، می توان این پوره کیوی را در سطل، کیسه در جعبه، طبل و تانکر با توجه به ترجیحات و نیاز مشتری عرضه کرد.

کیوی

به دلیل طعم نرم و خواص سالمی که دارد، کنسانتره کیوی برای درست کردن پوره های غذای کودک عالی است. با این حال، پوره کیوی را می توان در محصولات نانوایی، نوشابه، مارمالاد و غیره نیز استفاده کرد.

کیوی بدون شک یک میوه بسیار “غنی” است و با انعطاف پذیری در انواع رژیم های غذایی استفاده می شود. مصرف زیاد آب، آنتی اکسیدان ها و پتاسیم به آن کاربرد خوبی در رژیم غذایی ورزشکاران و مبتلایان به فشار خون می دهد،

در حالی که به نظر می رسد مقدار فیبر رژیمی تأثیر مثبتی بر تحرک روده دارد، از یبوست و احتمالاً برخی از اشکال روده تحریک پذیر جلوگیری می کند.

در وبگردی می توان به مقالات متعددی برخورد کرد که خواص درمانی بسیاری را نشان می دهند. اینها اگر سریع و سطحی خوانده شوند، دست کم کیوی را به میوه ای معجزه آسا تبدیل می کنند!

در واقع، اصول تغذیه ای و سایر مولکول های مسئول ویژگی های نسبی (و مشکوک) دقیقاً مشابه اکثر محصولات میوه و سبزیجات است، یعنی برخی از نمک های معدنی ، ویتامین ها و به طور کلی آنتی اکسیدان ها.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.