گاواهن نیوهلند تراکتوری را به پرواز درآورد

کشاورزان از ماشین آلات کشاورزی مثل گاواهن نیوهلند برای اهداف مختلف استفاده می کنند، اما کارگران مزرعه قدیمی مزارع را با گاوآهن آماده می کنند تا فرآیند کاشت را آغاز کنند.

بسیاری از تکنیک‌های مزرعه مدرن، مقدار شخم را محدود می‌کنند تا بقایای فصل قبل را برای استفاده در کاشت بدون خاک‌ورزی نگهداری کنند. بقایای مزرعه از فصل رشد قبلی به جلوگیری از شسته شدن ذرات خاک در طول طوفان کمک می کند و همچنین رشد علف های هرز جدید را کاهش می دهد.

نوع و میزان خاک ورزی انجام شده توسط کشاورز و آماده سازی، تعیین کننده نوع ماشین آلات مورد استفاده برای شخم زدن است. تخته های قالب برای آماده سازی زمین ها، تراکتورهای گازسوز در شخم زدن سنتی قالب ها را می کشند.

گاوآهن های تخته ای از یک طرح تیغه منحنی ساده استفاده می کنند که خاک را بلند کرده و برش می دهد و سپس با یک اقدام اساسی کثیفی های خارج شده را تبدیل می کند.

اسب‌ها قالب‌های اولیه را با دست کنترل می‌کردند و امروزه کشاورزان غیرمکانیزه، از جمله آمیش‌ها، از این روش رانش استفاده می‌کنند. کشاورزان مدرن از تعدادی تیغه فلزی روی قاب های گاوآهن قالب برای آماده سازی مزارع استفاده می کنند.

گاوآهن

توماس جفرسون، در حالی که به عنوان وزیر مستعمرات فرانسه خدمت می کرد، یک نسخه بهبودیافته از تیغه گاوآهن قالب تخته ای را با استفاده از ریاضیات طراحی کرد تا ابعاد گاوآهن را برای کاهش کشش زمانی که تیغه خاک را بلند می کرد، طراحی کرد.

برخی از کشاورزان از قالب به دلیل ایجاد تشتک های گاوآهن پس از استفاده مکرر از آن اجتناب می کنند. تشتک شخم، خاک فشرده ای است که گیاهان اتاق را برای رشد ریشه و جمع آوری اکسیژن محدود می کند.

اسکنه برای شکستن خاک، گاوآهن های اسکنه از تعداد زیادی ساق یا دندانه های فلزی که روی یک قاب گاوآهن قرار گرفته اند برای شکستن خاک برای کاشت استفاده می کنند.

اندازه قاب گاوآهن و تعداد ساق یا دندان های متصل به قاب به دو چیز بستگی دارد: اندازه تراکتور مورد استفاده برای کشیدن گاوآهن و سطح زیر کشت. طول و عرض هر اسکنه یا دندان به عمق مورد نیاز برای کاشت بستگی دارد.

برخی از کشاورزان از اسکنه های کم عمق استفاده می کنند تا از برش در سیستم کاشی که جریان آب را از مزرعه هدایت می کند جلوگیری کنند. کشاورزانی که به دنبال گردش خاک کمتری هستند از اسکنه به جای گاوآهن قالب استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.