کیسه زباله بادوک با قابلیت پرواز کردن و بردن زباله به خارج از خانه وارد بازار شد

در واقع کیسه زباله بادوک معمولاً برای نظافت و نظافت خانه یا اداره و صنعتی استفاده می شود. به منظور توزیع و نگهداری آسان، معمولاً به صورت رول ساخته می شود. اما آیا می دانید چند نوع رول می توان آن را درست کرد؟ امروز قصد دارم برای شما توضیح دهم و روشن کنم.

کیسه های زباله ته صاف C-fold: این نوع کیسه های مسطح معمولی روی رول به منظور توزیع و ذخیره سازی راحت تر ساخته می شود و آب بندی کف آن 100٪ ضد نشتی است، به منظور کوتاهتر کردن رول، کیسه به صورت C تا شده است.

زباله های مهر و موم شده با ستاره با رویه صاف: این رایج ترین نوع مورد استفاده است. قسمت پایین مانند تصویر زیر مهر و موم شده است، مانند یک ستاره در هنگام دمیدن با هوا. نقطه قوت این آب بندی ته نشتی است و اجازه خروج مایع را نمی دهد.

کیسه

کیسه های زباله تی شرت مهر و موم شده با ستاره روی رول: بر اساس مزیت کیسه‌های ستاره‌دار معمولی فوق، مردم ممکن است آن را با دسته‌ای دوست داشته باشند که به راحتی می‌تواند زباله‌ها را بردارد و دفع کند، در عین حال، مهر و موم ستاره‌دار پایینی را ضد نشت نگه می‌دارد.

در حال حاضر به ویژه در چین داخلی و برخی از کشورهای اروپایی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

کیسه های زباله روی رول موج (فلپ): کیسه های زباله موج دار، که به آن کیسه زباله تاپ فلپ نیز می گویند، شبیه کیسه های تی شرت مهر و موم شده ستاره روی رول بالا است، اما دهانه شل، بدون دسته است، اما می تواند برای بستن زباله ها بسته شود.

کیسه های تی شرت گوست روی رول: این کیسه تیشرت روی رول Gusset است، زیرا قسمت زیرین آن با رول آب بندی می شود، بنابراین با لایه های مختلف جوش داده می شود، مانند تصویر زیر، قسمت گوست 4 لایه فیلم جوش داده شده است.

در حالی که قسمت وسط آن فقط 2 لایه جوش داده شده است، بنابراین اگر استحکام فیلم به اندازه کافی خوب نباشد ، قسمت مفصل را می توان به راحتی با سوراخ هایی شکست، که می تواند 100٪ نشتی نداشته باشد.