کیسه زباله امروز جایگزین بادکنک های هلیمی شد

چنددلیل اصلی وجود دارد که باید زباله های خود را کیسه کنید. کیسه زباله امروز سطل زباله شما را تمیز نگه می دارند: می تواند زندگی شما را آسان تر کند. بسته بندی زباله ها نیز می تواند زندگی شما را کمی ساده تر کند.

همه ما به دنبال راه هایی برای ساده تر کردن زندگی هستیم و یک حرکت خوب به سمت این زندگی ساده این است که تا حد امکان کمتر به سطل زباله سفر کنید. حالا، وقتی می‌گوییم سطل زباله، البته منظورمان همان قوطی است که برای سرویس‌دهی بیرون گذاشته‌اید.

اگر از سطل های داخلی با کیسه های زباله در آنها استفاده می کنید، لازم نیست هر بار که کمی زباله برای دور ریختن دارید، به سمت سطل زباله سرویس بروید. وقتی کیسه زباله داخل خانه شما پر است، می توانید یک سفر انجام دهید و در زمان شما صرفه جویی کنید.

اگر سطل زباله های سرپوشیده ای دارید که معمولاً آنها را به سطل زباله سرویس می برید (سطل زباله سرویس، سطلی است که ما در تحویل هفتگی شما می ریزیم) و در سطل زباله ریخته می شود، در زمان زیادی برای بسته بندی صرفه جویی نمی کنید.

کیسه

زباله های شما با این حال، این قوطی داخلی شما را تمیزتر نگه می دارد. ما همچنین دریافته‌ایم که هنگام مانور دادن کیسه‌های زباله در اطراف خانه معمولاً حمل و نقل کیسه‌های زباله راحت‌تر از سطل‌های زباله است، بنابراین می‌تواند شما را از برخی مشکلات نجات دهد.

کیسه های زباله زباله ها را در خود نگه می دارند. این بزرگ است و احتمالاً باید شماره یک در لیست باشد. نگهداری زباله های شل در هنگام تخلیه و حمل و نقل بسیار سخت است.

برای اولین بار، تنها چیزی که لازم است یک روز کمی باد است تا قیف یک کامیون زباله را به چیزی شبیه تونل باد تبدیل کنید و زباله های شل اغلب آنقدرها هم خوب نیست.

اگر در حین ریختن زباله‌ها یا رانندگی به مکان بعدی، زباله‌ها دور می‌شوند، باید آن‌ها را تعقیب کرده و در کامیون ببریم، زیرا زباله‌ها خنک نیستند.

دومین دلیل مهم نگهداری زباله در کیسه این است که حمل زباله در کامیون‌های ما بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است. سطل آشغال دارای توانایی فرار از تیغه بسته بندی است، به این معنی که ما باید زمان بیشتری را برای بسته بندی زباله در هر ایستگاه صرف کنیم تا همه چیزهای شل را وارد کامیون کنیم.