کیسه زباله آلما عامل تبدیل ازدواجی به طلاق شد

کیسه های زباله پلاستیکی معمولاً قابل بازیافت هستند، اگرچه یک نوع کیسه زباله آلما زیست تخریب پذیر وجود دارد که می تواند بازیافت یا تخریب شود. کیسه های زیست تخریب پذیر Oxo از موادی شبیه پلاستیک ساخته شده اند که بدون تولید متان به سرعت در محیط باز تجزیه می شوند.

این پلاستیک به گونه‌ای ساخته شده است که اگر در فضای باز بماند، باکتری‌ها و قارچ‌ها آن را به همان روش جذب می‌کنند و در آن شاخه‌ها و برگ‌ها به زیست توده سلولی تجزیه می‌شوند.

با این حال، اگر این کیسه ها قبل از شروع تخریب برای بازیافت فرستاده شوند، می توان آنها را مانند سایر پلاستیک های قابل بازیافت بازیافت کرد. به غیر از دفع زباله، کیسه های زباله می توانند برای بسیاری از مصارف خلاقانه نیز استفاده شوند.

این امر مخصوصاً زمانی صادق است که به گذراندن وقت در خارج از منزل به پیاده روی یا کمپینگ علاقه دارید. در اینجا چند هک خارج از جعبه کمپینگ و استفاده از کیسه های زباله آورده شده است:

کیسه

مسیرها را علامت‌گذاری کنید: اگر در حال پیاده‌روی یا کمپینگ هستید، کیسه‌های زباله می‌توانند در علامت‌گذاری مسیرها مفید باشند. یک کیسه زباله را به صورت نوار برش دهید و نوارها را به بوته ها یا شاخه ها بچسبانید تا مسیری را که طی می کنید مشخص کنید و مسیریابی را آسان تر کنید.

استفاده به عنوان یک ماشین لباسشویی موقت : هنگام کمپینگ، کیسه زباله می تواند به عنوان یک ماشین لباسشویی عمل کند. کیسه را با آب و صابون پر کنید، لباس ها را اضافه کنید و کیسه را تکان دهید تا لباس ها در آب صابون هم زده شوند.

آب را خالی کنید، آب تمیز اضافه کنید و بشویید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که لباس ها عاری از مواد شوینده شوند.

از آن به عنوان ضد آب استفاده کنید:  کوله پشتی خود را با کیسه های زباله بپوشانید تا محتویات خود را ضد آب نگه دارید و همچنین از ریزش جلوگیری کنید.

به عنوان سر دوش استفاده کنید: یک کیسه زباله سیاه را با آب پر کنید و بگذارید چند ساعت زیر نور خورشید گرم شود. هنگامی که آب در گرما گرم شد، می توانید کیسه را از شاخه آویزان کنید و زیر آن را سوراخ کنید تا از دوش گرفتن لذت ببرید.