کنسانتره سیب سن ایچ در بارداری بخورید تا فرزندتان چشم رنگی شود

آب سیب یا کنسانتره سیب سن ایچ ممکن است از مغز در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت کند. آنتی اکسیدان های پلی فنلی موجود در آب سیب ممکن است آپوپتوز عصبی  را کاهش دهد. آنها ممکن است در درمان بیماری های عصبی مانند آلزایمر و پارکینسون کمک کنند.

آنتی اکسیدان ها پتانسیل بیشتری برای عمل علیه سلول های سرطانی و جلوگیری از آسیب ناشی از استرس اکسیداتیو دارند. مطالعه ای که توسط دانشگاه ماساچوست لوول انجام شد نشان داد که آب سیب ممکن است علائم رفتاری را در افرادی که مبتلا به آلزایمر در مرحله متوسط ​​تا اواخر هستند بهبود بخشد.

ممکن است سلامت پوست را بهبود بخشد: وجود ویتامین C و آنتی اکسیدان ها در آب سیب ممکن است به بهبود سلامت پوست کمک کند. برخی شواهد حکایتی نشان می دهد

که این آب به طور گسترده در درمان های طبیعی برای درمان مسائل مربوط به پوست مانند التهاب پوست، خارش، عفونت های پوستی، پوست ترک خورده و چین و چروک استفاده می شود. پلی فنول های موجود در آب سیب ممکن است از پیری زودرس جلوگیری کند.

کنسانتره

سیب (و آب آن) سرشار از ویتامین A است. این ویتامین به بهبود بینایی کمک می کند و از اختلالات چشمی جلوگیری می کند.

ممکن است عملکرد کبد را بهبود بخشد: آب سیب سرشار از اسید مالیک است. شواهد حکایتی نشان می دهد که ممکن است عملکرد کبد را تقویت کند. آب میوه همچنین ممکن است ادرار را تحریک کند و این ممکن است سلامت کبد را نیز تقویت کند.

خاصیت قلیایی موجود در سیب به پاکسازی سموم محصولات جانبی زائد از کبد کمک می کند. با این حال، تحقیقات در این زمینه محدود است. اطلاعات تغذیه ای این آب میوه را در زیر مشاهده کنید.

حقایق تغذیه ای آب سیب: سیب حاوی تعدادی از مواد مغذی ضروری است. به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک فنجان (248 گرم) آب سیب حاوی:

آب – 219 گرم، انرژی – 114 کیلو کالری، کربوهیدرات – 28 گرم، پروتئین – 0.24 گرم، ساکارز – 3.12 گرم، ویتامین C – 2.23 میلی گرم.

یک وعده آب سیب مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان را به بدن شما می رساند. سیب با کلسترول صفر و مقدار بسیار کم چربی های اشباع شده و سدیم، یکی از سالم ترین میوه ها است.