کشمش سبز خلیل اباد کچلی سکه ای را درمان کرد

در واقع کشمش سبز خلیل اباد برای ورزشکاران، کسانی که از کم خونی رنج می برند یا کسانی که آرزوی افزایش وزن دارند ایده آل است! فواید کشمش برای سلامتی شما بسیار زیاد است، پس از آن بهره ببرید

کشمش فواید زیادی دارد که از جمله آنها می توان به درمان یبوست ، تب، کم خونی، مشکلات وزنی، تقویت بینایی، ارتقای سلامت استخوان ها و موارد دیگر به دلیل ارزش غذایی آن اشاره کرد.

قند و کالری: نصف فنجان کشمش حاوی حدود 216 کالری و 42 گرم قند است. بنابراین کشمش کم کالری و قند نیست و می توان آن را «آب نبات طبیعت» نامید.

به کسانی که قصد کاهش وزن یا حفظ آن را دارند، توصیه می‌شود از آن دوری کنند یا مقدار کمی از آن را بخورند، در حالی که به کسانی که قصد افزایش وزن و رهایی از لاغری را دارند ، باید آن را بخورند، زیرا مقادیر کم آن کالری بالایی دارد.

کشمش همچنین برای ورزشکاران و ورزشکاران استقامتی ایده آل است، زیرا می تواند منبع سریع کربوهیدرات ها و انرژی باشد که به بهبود عملکرد کمک می کند و این دقیقاً همان چیزی است که توسط مجله تحقیقات قدرت و حالت دهنده منتشر شده است.

کشمش

فیبر: نصف فنجان کشمش حاوی 2.7 گرم فیبر یا حدود 6 تا 12 درصد از نیاز روزانه شما بسته به سن و جنسیت است. فیبر با نرم شدن و حجیم شدن مدفوع به هضم غذا کمک می کند و دفع آنها را آسان تر می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

فیبر همچنین به پر شدن معده کمک می کند و در نتیجه احساس سیری را افزایش می دهد. اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید، خوردن غذاهای سرشار از فیبر مریم گلی به شما کمک می کند.

فیبر همچنین با کاهش سطح لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) در خون، در کاهش سطح کلسترول نقش دارد .

آهن: کشمش منبع خوبی از آهن است. نصف فنجان کشمش حاوی 1.4 میلی گرم آهن است که حدود 7 درصد از نیاز روزانه توصیه شده برای اکثر زنان بالغ و 17 درصد برای مردان بالغ است.

آهن برای ساخت گلبول های قرمز و کمک به انتقال اکسیژن به سلول های بدن مهم است و خوردن آن به مقدار کافی از کم خونی یعنی کم خونی ناشی از کمبود آهن جلوگیری می کند.