کشمش سبز ارزان پف زیر چشم جنیفرلوپز را از بین برد

یکی از بهترین تنقللات کشمش سبز ارزان است. کشمش سبز هم در آجیل و هم در کنار چای کاربرد زیادی دارد و می تواند جایگزین قند بشود.

فیبر کشمش سبز:  نصف فنجان کشمش سبز 3.3 گرم فیبر منبع معتبر یا تقریباً 10 تا 24 درصد از نیاز روزانه شما را، بسته به سن و جنسیت، به شما می دهد.

فیبر برای هضم خوب ضروری است. این به حفظ آب در مدفوع کمک می کند، اندازه و وزن آن را افزایش می دهد، بنابراین سریعتر از روده عبور می کند. این می تواند از یبوست جلوگیری کند.

خوردن فیبر به شما کمک می کند مدت طولانی تری احساس سیری کنید زیرا فیبرهای موجود در غذای شما مدت زیادی طول می کشد تا هضم شوند. اگر هدف شما کاهش وزن است، مصرف غذاهای پر فیبر می تواند به جلوگیری از گرسنگی کمک کند!

نشان داده شده است که رژیم های غذایی با فیبر بالا سطح کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) “بد” را کاهش می دهند.

کشمش

کشمش سبز آهن و کلسیم: کشمش منبع خوبی از آهن است: نصف فنجان حاوی 1.3 میلی گرم یا 7 درصد از مقدار توصیه شده روزانه برای اکثر زنان بالغ و 16 درصد برای مردان بالغ است!

آهن جزء ضروری گلبول های قرمز خون است که وظیفه رساندن اکسیژن به بقیه بدن شما را بر عهده دارد. اگر در رژیم غذایی خود آهن کافی دریافت نکنید و دچار کمبود این ماده معدنی شوید، می تواند منجر به کم خونی ناشی از فقر آهن شود.

کشمش در هر وعده 1/2 فنجان حدود 45 میلی گرم کلسیم دارد. این به حدود 4 درصد از نیازهای روزانه شما تبدیل می شود. کلسیم برای استخوان ها و دندان های سالم و قوی ضروری است.

اگر شما یک زن یائسه هستید، کشمش یک میان وعده عالی برای شماست، زیرا کلسیم به جلوگیری از پیشرفت پوکی استخوان کمک می کند، اختلالی که با از دست دادن استخوان مشخص می شود و معمولاً با افزایش سن رخ می دهد.

علاوه بر این، کشمش حاوی سطح بالایی از عنصر کمیاب بور است. بور با ویتامین D و کلسیم برای حفظ سلامت استخوان‌ها و مفاصل شما کار می‌کند و همچنین نقش حیاتی در درمان پوکی استخوان دارد.