کاشی سرامیک کف حیاط موجب پیدا کردن جنازه ای در حیاط شد

هیچ چیز بهتر از تضمین یک فضای تفریحی زیبا و امن برای همه نیست. بنابراین، انتخاب یک کفپوش خوب برای حیاط خلوت یک نیاز ضروری است. برای کمک به شما در انجام این کار، در اینجا چندین نکته مهم در هنگام انتخاب کاشی سرامیک کف حیاط وجود دارد.

همچنین به پیشنهاداتی برای فروشگاه های مطمئن برای انجام خرید خود مراجعه کنید. و موارد دیگر وجود دارد: 40 الهام برای حیاط خلوت در هر نوع و اندازه. در مورد پیروی از همه این نشانه ها در حال حاضر چطور؟

برای داشتن لحظاتی پر از آرامش و تفریح ​​در خانه، باید حیاط خلوتی امن داشته باشید. به طور عمده در مناطق پرتردد، مهم است که کف زمین غیر لغزنده باشد. این یک کف ثابت را به خصوص برای افراد مسن تضمین می کند. نکات دیگر را بررسی کنید!

نظافت کفپوش سیمانی بسیار آسان و بسیار مقرون به صرفه است اما بیشتر در معرض نفوذ است. این می تواند باعث ایجاد لکه بر روی سطح شود. چمن مصنوعی مناسب ترین کف برای کسانی است که سگ دارند زیرا توانایی خوبی در جذب آب باران، بدون ایجاد گل و لای (مانند چمن) دارد.

کاشی

بهترین کفپوش گاراژ، کفپوش محکمی است که بتواند وزن و اصطکاک را تحمل کند. برخی از گزینه ها عبارتند از: کف سرامیک، چینی، لاستیکی و بتنی. برای حفظ دوام، بهترین جایگزین این است که از یک متخصص متخصص در هنگام نصب استفاده کنید.

کف های صاف مانند سرامیک و چینی را برای مناطق سرپوشیده رزرو کنید. این مهم است زیرا این ماده به خوبی آب را جذب نمی کند و لیز نمی خورد. از جمله مصالحی که باعث لغزش نمی شود می توان به کف سنگی پرتغالی اشاره کرد.

این یک شرط مطمئن دیگر برای خانه هایی با کودکان یا سالمندان است. جایگزینی برای سنگ های طبیعی، کفپوش سرامیکی است که این بافت را تقلید می کند. این به ایجاد یک محیط مدرن برای فضای باز شما کمک می کند.

به طور خلاصه، برای مناطق سرپوشیده ترجیحاً از سرامیک های صاف و کاشی های چینی استفاده شود. در مورد حیاط خلوت و فضای باز، بهترین گزینه ها سنگ های طبیعی، چمن مصنوعی و کف های غیر لغزنده است.