کاشی استخری نارنجی موجب نجات دادن کودکی از غرق شدن در آب استخر شد

ویژگی هایی که کاشی استخری نارنجی باید داشته باشند به شرح زی است: اول از همه، باید در نظر داشت که کاشی های سرامیکی معمولی که برای تکمیل حمام یا آشپزخانه استفاده می شود، برای پوشش استخر مناسب نیستند.

از این گذشته ، سطح آن تحت تأثیر میکروارگانیسم های مختلف ، معرف های شیمیایی مورد استفاده به عنوان ضد عفونی کننده و همچنین آب قرار می گیرد که فشار فوق العاده ای وارد می کند.

در مواردی که مکانی برای شنا در هوای آزاد مجهز است، لازم است یخبندان های احتمالی و همچنین تغییرات ناگهانی دما را در نظر گرفت. به همین دلیل است که محصولات باید مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی مختلف از جمله عوامل منفی داشته باشند و در برابر یخ زدگی و ضربه مقاوم ترین باشند.

علاوه بر این، از مزایای مهم کاشی های استخر می توان به قابلیت اطمینان، کاربردی بودن، مقاومت در برابر شرایط محیطی و همچنین دوام آن اشاره کرد. از آنجایی که احتمال لغزش در نزدیکی آب زیاد است، یکی از خواص اصلی کاشی باید ضد لغزش باشد.

کاشی

یعنی تولیدکنندگان باید تسکین سطح، زبری آن را فراهم کنند یا محصولات را با نوعی ماده محافظ بپوشانند. بسیار مهم است که محصول رطوبت را جذب نکند، یعنی دارای خاصیت مقاومت در برابر آب باشد، دارای حداقل ضریب آب گریزی باشد.

یکی دیگر از شاخص های ضروری برای بسیاری از صاحبان استخر، ظاهر زیبای سازه است. این ویژگی تقریباً توسط تمام تولید کنندگان به طور کامل اجرا می شود. امروزه می‌توانید کالاهایی با رنگ‌های متنوع، با طرح‌ها و زیورآلات زیاد در قسمت جلویی و همچنین با تقلید از مواد طبیعی، با بافت‌ها و اشکال متنوع خریداری کنید.

چگونه کاشی های مناسب برای روکش استخر را انتخاب کنیم و به چه ویژگی های مهمی باید توجه کرد؟  انتخاب محصولی که نه تنها ظاهر کلی استخر را تزئین کند، بلکه به یک ماده روکش قابل اعتماد و بادوام تبدیل شود که برای چندین سال کارایی خود را از دست نمی دهد بسیار دشوار است.

به منظور ساده‌تر کردن روند خرید، می‌توانید از تعدادی قوانین و معیارها پیروی کنید. بنابراین، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، نشانگر جذب آب است. این معیار باید در مقدار خود به صفر نزدیک شود.

اگر کاشی بیش از حد متخلخل باشد، ساختار آن به راحتی با رطوبت اشباع می شود، در نتیجه عمر مواد کاهش می یابد، محصول شکننده می شود و به راحتی تغییر شکل می یابد.