کارتریج برادر 2150 دستگاه پرینتری را به پرواز درآورد

همانطور که می دانید کارتریج برادر 2150 یک ظرف یکبار مصرف حاوی جوهر مایع برای چاپگر جوهر افشان است. چاپگر جوهر افشان ممکن است فقط یک کارتریج جوهر با رنگ مشکی یا هر یک از رنگ های اصلی از جمله سیاه داشته باشد.

کارتریج های جوهر افشان فقط با پرینترهای جوهرافشان استفاده می شوند. لیزرجت و سایر پرینترهای لیزری از کارتریج های تونر استفاده می کنند.

هزینه های کارتریج جوهر، کارتریج های جوهر افشان بسیار گران هستند. هنگام در نظر گرفتن هزینه چاپگر جوهر افشان، هزینه جوهر را نیز در نظر بگیرید. برخی از تولیدکنندگان چاپگر ممکن است یک چاپگر را با ضرر بفروشند زیرا می دانند که می توانند ضررهای ناشی از فروش کارتریج های جوهر اختصاصی خود را جبران کنند.

در یک کارتریج چقدر جوهر وجود دارد؟ مقدار جوهر در یک کارتریج بسته به چاپگر جوهر افشان شما از 8 تا 127 میلی لیتر متغیر است. کارتریج‌های معمولی جوهرافشان HP یا Epson فقط حجم کمی جوهر را در خود نگه می‌دارند، در حالی که مخازن جوهر چاپگرهای CISS ظرفیت بیشتری از جوهر را دارند.

آیا ارزش خرید کارتریج جوهر XL را دارد؟ بستگی دارد. اگر اغلب چاپ می کنید، بله، کارتریج های با بازده بالا می توانند ارزش بهتری ارائه دهند. اما اگر زیاد چاپ نمی کنید، کارتریج های استاندارد باید کافی باشند.

کارتریج

جوهری که برای مدت طولانی بدون استفاده می ماند، در نهایت خشک می شود و احتمالاً نازل کارتریج های شما را مسدود می کند. برای چاپگرهای گاه به گاه، کارتریج های استاندارد بیشتر توصیه می شود.

یک کارتریج جوهر چند صفحه چاپ می کند؟ به دنبال بازده صفحه باشید! بازده صفحه کارتریج تعداد صفحات تخمینی شده ای است که می توانید چاپ کنید. بازده صفحه بر اساس پوشش 5 درصدی صفحه است.

این بدان معناست که بازده صفحه نقل‌قول‌شده بر اساس صفحات چاپ شده است که تنها 5 درصد از صفحه با تونر چاپ شده است. به عنوان مثال، یک یادداشت کوتاه تقریباً 5٪ پوشش دارد.

اگر کارتریجی دارید که بازدهی 500 صفحه دارد، می تواند 500 صفحه از آن یادداشت کوتاه را چاپ کند. اگر حروف، عکس یا گرافیک چاپ می کنید، پوشش شما بسیار متفاوت خواهد بود و بازده صفحه شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

عمر مفید کارتریج های جوهر چقدر است؟ اکثر کارتریج ها دارای گارانتی یا تاریخ «بهترین تا» در جعبه خود هستند. کارتریج های جوهر می توانند تا 2 سال در جعبه، باز نشده دوام بیاورند.