چیزل تراکتور دست دوم موجب پیدا کردن گنج در زمین شد

یکی از انواع آو آهن ها چیزل تراکتور دست دوم است. گاوآهن،مهم‌ترین ابزار کشاورزی از آغاز تاریخ است که برای چرخاندن و شکستن خاک ، دفن بقایای گیاهان و کمک به کنترل علف‌های هرز استفاده می‌شد.

پیشینه گاوآهن دوران ماقبل تاریخ استچوب کندن . اولین گاوآهن ها بدون شک چوب های حفر کننده با دسته هایی برای کشیدن یا هل دادن بودند. در زمان رومیان، گاوآهن‌های سبک و بدون چرخ با قطعات آهنی (تیغه‌ها) توسط گاوها کشیده می‌شد.

این ابزارها می توانند خاک سطحی مناطق مدیترانه را بشکنند اما نمی توانند خاک های سنگین تر شمال غربی اروپا را کنترل کنند. گاوآهن چرخدار که ابتدا توسط گاوها و سپس توسط اسب کشیده می شد، گسترش کشاورزی اروپا را به سمت شمال ممکن کرد.

اضافه شدن قرن 18 ازتخته قالب، که برش شیار بریده شده توسط گاوآهن را می چرخاند، پیشرفت مهمی بود. در اواسط قرن 19، خاک دشت سیاه غرب میانه آمریکا، قدرت گاوآهن موجود و مکانیک آمریکایی را به چالش کشید.

جان دیر اختراع سهم و قالب یک تکه تمام فولادی. پس از آن گاوآهن دوچرخ سه چرخ و با معرفی موتور بنزینی، گاوآهن تراکتوری. در ساده ترین شکل آن، گاوآهن تخته گاوآهن شامل یک سهم، تیغه پهنی است که خاک را می شکند.

چیزل

تخته قالب، برای چرخاندن برش شیار؛ و قسمت زمین، صفحه ای در طرف مقابل تخته قالب است که نیروی رانش جانبی عمل چرخش را جذب می کند. گاوآهن‌های قالب‌گیری با اسب، که دیگر معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، دارای یک ته واحد (سهامی و قالب‌بندی) هستند.

در حالی که گاوآهن‌های قالب‌گیری با تراکتور دارای 1 تا 14 ته هیدرولیکی بلند شده و کنترل‌شده در پشت سر هم هستند. لیسترها و میانی‌باسترها گاوآهن‌های دو قالبی هستند که با پرتاب خاک از هر دو طرف شیار را ترک می‌کنند.

گاوآهن های دیسکی معمولاً دارای سه یا چند دیسک مقعر هستند که به صورت جداگانه نصب شده اند که برای رسیدن به حداکثر عمق به سمت عقب متمایل می شوند. آنها به ویژه برای استفاده در خاک های سخت و خشک، زمین های بوته ای یا بوته ای و یا در زمین های سنگی سازگار هستند.

تیلرهای دیسکی که به آنها گاوآهن هارو یا گاوآهن های دیسکی یک طرفه نیز می گویند، معمولاً از گروهی متشکل از تعداد زیادی دیسک تشکیل شده است که روی یک محور نصب شده اند.

پس از برداشت غلات، معمولاً مقداری کلش برای کمک به کاهش فرسایش بادی باقی می‌گذارند و اغلب تجهیزات بذرکاری دارند. گاوآهن‌های دو طرفه (برگشت‌پذیر) دارای دیسک‌ها یا قالب‌هایی هستند که می‌توان آنها را در مقابل هم قرار داد،