چرم پاسارگاد ساوه در لباس سلنا گومز غوغا به پا کرد

آیا می دانید انواع چرم پاسارگاد ساوه چیست؟ بیایید باهم بررسی کنیم.  1. چرم تمام دانه یا تاپ دانه: چرم رویه یا تمام دانه قوی ترین و بادوام ترین قسمت پوست است. از چرم تمام دانه برای ساخت استفاده می شودچرم اسب دیوانه. این نوع چرم سمباده، خراشیده یا خراشیده نشده است.

بنابراین ویژگی های اصلی و طبیعی خود را حفظ می کند. Crazy Horse Leather به عنوان با کیفیت ترین چرم در نظر گرفته می شود و برای ساخت ما استفاده می شود. 2. جیر: جیر قسمت پایینی پوست است. بافتی مخملی و خشن دارد.

3. چرم بازسازی شده: چرم بازسازی شده، همچنین به عنوان شناخته شده استچرم چسبیده، جایگزین ارزانی برای چرم واقعی است. کیفیت پایینی دارد و به راحتی آسیب می بیند. چرم بازسازی شده از ترکیبی از واقعی وچرم تقلبی. تولید کنندگان ضایعات باقی مانده را می گیرند، آنها را به صورت خمیر خرد می کنند، به هم می چسبانند.

چرم یک ماده شگفت انگیز است که برای قرن ها وجود داشته است. این به عنوان یک سرمایه گذاری عالی در نظر گرفته می شود که برای استفاده روزمره مناسب است. اگر به خوبی از آن مراقبت شود، می تواند برای چندین سال دوام بیاورد!

چرم

سرمایه گذاری بر روی کیف های چرمی با کیفیت بالا که از چرم اسب دیوانه طبیعی ساخته شده اند بسیار مهم است. تضمین شده است که برای مدت طولانی دوام می آورد و حتی با گذشت زمان زیباتر می شود. برای کیفیت بالاترکیف های چرمی اسب دیوانه، از … ما دیدن کنیدفروشگاه!

ساختن چرم فرآیند سختی است. این فرآیند عمدتاً شامل 3 مرحله به نام‌های پیش دباغی، دباغی و پوسته‌سازی است. هر یک از این مراحل به طور کامل به شرح زیر مورد بحث قرار می گیرد:

مرحله آماده سازی پیش دباغی: در این مرحله پوست برای فرآیند برنزه شدن آماده شده و ذرات ناخواسته از آن خارج می شود. پس از رسیدن به دباغی، پوست خام در آب خیس می شود تا نمک اضافی مورد استفاده در نگهداری از آن خارج شود.

برای این منظور از طبل های گردان بزرگی که دارای 200 پوست در هر چرخش هستند استفاده می شود. پس از آن، مو و اپیدرم برداشته می شود. از محلولی از آهک (هیدروکسید کلسیم) و سولفید سدیم استفاده می شود تا آن را نرم و انعطاف پذیر کند. در نهایت، پوست به دو لایه تقسیم می شود: دانه (بالا) و جیر (قسمت پایین).