پولکی زعفرانی کرمانی با قابلیت کاهش قند وارد بازار شد

شما هم باید پولکی زعفرانی کرمانی را امتحان کنید که یکی از خوشمزه ترین آب نبات هاست. آب نبات خوشمزه و لذیذ است. متأسفانه، پر از قند و فاقد مواد مغذی است.

اما آیا خوردن آب نبات همیشه برای شما مضر است؟ آیا می توانید مقداری آب نبات بخورید و در عین حال هدفتان بهبود رژیم غذایی و حفظ وزن سالم باشد؟ قطعا.

کالری های آب نبات کالری های خالی هستند. کالری هایی که فواید تغذیه ای کمی دارند یا هیچ فایده ای ندارند. با این حال، افراد زیادی برای مزایای تغذیه ای آب نبات می خورند. در عوض، هدف آب نبات صرفاً لذت بردن از یک خوراکی شیرین است که می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد.

برخی از متخصصان تغذیه حتی معتقدند که درمان گاه به گاه می تواند به شما کمک کند احساس کمبود کمتری داشته باشید و نسبت به رابطه خود با غذا مثبت تری احساس کنید، که ممکن است به شما در حفظ عادات غذایی سالم کمک کند.

غذا فقط سوخت نیست. گاهی اوقات صرفاً برای لذت بردن است. متخصصان تغذیه این را می‌دانند، به همین دلیل است که دستورالعمل‌هایی را برای مصرف کالری‌های خالی (مانند آب نبات) ایجاد کرده‌اند تا به شما در خوردن مسئولانه آن‌ها کمک کند.

پولکی

وزارت کشاورزی ایالات متحده استانداردهایی دارد که به شما کمک می کند تعداد کالری های خالی را که می توانید هر روز به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم از آن لذت ببرید، بسنجید.

هر توصیه فرض می‌کند که کالری‌های خالی کالری اضافی هستند که پس از رسیدن به میزان توصیه‌شده سایر مواد مغذی و گروه‌های غذایی مهم مصرف می‌شوند. محدودیت های توصیه شده USDA بر اساس سن و جنس است.

کودکان خردسال (2 تا 8 سال): 120 کالری در روز، کودکان بزرگتر (9 تا 13 سال): 120 تا 250 کالری در روز، دختران (14-18 سال): 120-250 کالری در روز، دپسران (14-18 سال): 160-330 کالری در روز، زنان بالغ : 120 تا 250 کالری در روز، مردان بالغ: 160-330 کالری در روز.

مطمئناً می توانید یک یا دو غذا را بدون “تخریب” یک رژیم غذایی سالم بخورید. کلید اعتدال است. در واقع، تحقیقات ثابت می‌کند که لذت بردن از یک خوراکی شیرین می‌تواند سطح شادی شما را افزایش دهد، اما همچنین نشان می‌دهد که می‌توانید از خوردن میوه‌ها و سبزیجات تازه لذت ببرید.

بنابراین ، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که یک کاسه توت آبدار، چوب هویج یا تکه‌های انبه را در میان گزینه‌های دسر خود در نظر بگیرید که از چه خوراکی شیرینی لذت ببرید.