پودر گوشت هاتی کارا آشپز رونالدو را قهرمان مسابقه آشپزی جهان کرد

با پودر گوشت هاتی کارا غذاهایتان را در سریع ترین زمان آماده کنید. در حالی که تلاش های زیادی برای تهیه غذا از گوشت صورت گرفته است، اما این غذاهای آماده عموماً دارای ویژگی های بسیار کمی بوده اند که دارای خواص مغذی بسیار کمی هستند.

چنین غذاهایی شامل عصاره گوشت گاو و آب گوشت گاو است. چنین فرآورده های گوشتی حاوی درصد زیادی از نمک های موجود در گوشت همراه با بخش زیادی از مواد استخراجی، مقدار کمی چربی و نسبت بسیار کمی هستند.

تا حد عملی در تحریک جریان ترشحات گوارشی. بنابراین چنین محصولاتی به‌عنوان غذا برای بیماران بیمار یا در حال نقاهت مناسب نیستند، زیرا این محصولات را نمی‌توان در مقادیر کافی برای تامین مواد مغذی مورد نیاز مصرف کرد.

به منظور حفظ مواد مغذی لازم در فرآورده گوشتی، لازم است که مواد جامد گوشت در آن حفظ شود. به طور معمول، گوشت حاوی حدود هفتاد و پنج درصد آب و بیست و پنج درصد مواد جامد است.

بنابراین، هرگونه تلاش موفقیت آمیز برای به دست آوردن مواد مغذی گوشت در حجم کم، باید بر اساس حذف حداقل بخشی از آب موجود در آن باشد.

پودر

اگر تمام آب حذف شود، ترکیب محصول جامد تقریباً از موارد زیر خواهد بود: بر اساس حذف حداقل بخشی از آب موجود در آن باشد. اگر تمام آب حذف شود، ترکیب محصول جامد تقریباً از موارد زیر خواهد بود: بر اساس حذف حداقل بخشی از آب موجود در آن باشد.

اگر تمام آب حذف شود، ترکیب محصول جامد تقریباً از موارد زیر خواهد بود: درصد پروتئین ها و آلبومینوئیدها 86.8 مواد استخراجی 7.8 مواد معدنی 5.4.

پودرهای گوشت گاو در واقع با خشک کردن گوشت و در نتیجه حفظ تمام این مواد جامد تهیه شده اند و مشخص شده است که چنین پودرهای گوشت گاو دارای خواص مغذی بسیار بالایی هستند.

اعتراض به چنین پودرهای گوشت گاو ساخته شده از گوشت گاو خشک این است که طعم اصلی گوشت به طور کامل توسط فرآیند خشک کردن از بین رفته یا تغییر یافته است.

به راحتی می توان مشاهده کرد که گوشت را می توان در بشقاب ها یا موارد دیگر خشک کرد و سپس به پودر تبدیل کرد، اما چنین فرآورده گوشتی به دلیل اینکه عطر و طعم گوشت گاو کاملاً از بین می رود، ارزش تجاری ندارد.

بنابراین برای کسانی که در این هنر کار می کنند، مشکل بزرگی برای حفظ طعم اصلی گوشت بوده است. علاوه بر این، در یک پودر گوشت مطلوب است که فیبر گوشت به ذرات بسیار ریز تقسیم شود.