پسته ممتاز رفسنجان آجیل مورد علاقه جکی چان شد

یکی از انواع آجیل ها پسته ممتاز رفسنجان است. پسته آجیلی است که به صورت خوشه ای روی درختان بزرگ رشد می کند. آنها با میوه های زرد و قرمز شروع می شوند که به سبز و بنفش می رسند.

مگی مون، MS، RD، رئیس بخش می گوید: “بیشتر پسته ها در ایالات متحده در خاک های طبیعی غنی در دره سان خواکین کالیفرنیا رشد می کنند، جایی که روزهای گرم و شب های خنک محیطی عالی برای رشد پسته های سالم برای قلب ایجاد می کند.”

ارتباطات تغذیه برای پسته های شگفت انگیز مورد تایید متخصصان تغذیه خانه داری خوب . آجیل محبوب با پوسته یا بدون پوسته موجود است و در انواع خام یا بو داده موجود است.

به علاوه، آنها سرشار از فواید تغذیه ای هستند. پسته همچنین یکی از پر پروتئین ترین آجیل های میان وعده است. برخی دیگر از فواید چشمگیر پسته برای سلامتی عبارتند از:

مون می گوید که یک وعده پسته دارای بیش از 30 ویتامین مختلف، مواد معدنی و سایر مواد مغذی است. تقریباً 90 درصد از چربی پسته، نوع غیراشباع آن برای شما بهتر است.

پسته

یک وعده یک اونس که حدودا 49 پسته است، فراهم می کند: 159 کالری، 13 گرم چربی کل، 2 گرم چربی اشباع شده، 8 گرم، کربوهیدرات، 3 گرم فیبر،

6 گرم پروتئین، به علاوه، پسته همچنین فاقد کلسترول است و مون می گوید که یک وعده بیش از 10 درصد از ارزش روزانه مس، ویتامین B6، تیامین (B1)، منگنز و فسفر را تامین می کند.

پسته یک پروتئین کامل گیاهی است. مون می گوید: پسته در مقایسه با گوشت، یک انتخاب عالی پروتئین گیاهی است، زیرا به طور طبیعی بدون کلسترول است و به روز شما فیبر می افزاید.

او خاطرنشان می کند که از آنجایی که پسته مقادیر کافی از تمام نه اسید آمینه ضروری را فراهم می کند، این باعث می شود که آنها منبعی از پروتئین کامل باشند.

مون می افزاید  “پروتئین موجود در پسته کیفیت بالاتری نسبت به سایر آجیل های محبوب میان وعده دارد، با امتیاز اسید آمینه اصلاح شده با قابلیت هضم پروتئین (PDCAAS) 94 از 100 برای پسته بو داده خشک. این یک A جامد است.”

پسته ممکن است کنترل قند خون را بهبود بخشد. مون می‌گوید: «پسته را می‌توان به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم برای تغذیه مناسب با دیابت گنجاند.

انجمن دیابت آمریکا حتی آجیل را یک “ابر غذای دیابت ” می نامد ، زیرا چربی سالم و تعداد فیبر آنها می تواند به مدیریت گرسنگی و کنترل قند خون کمک کند.