پالت چوبی هبلکس از چوب های جنگل آمازون در تهران غوغا به پا کرد

آیا چرخه زندگی چوب یک پالت چوبی هبلکس را می دانید؟ بیایید باهم بررسی کنیم.

نهال: سفر چوب پالت در زمین آغاز می شود. در مزارع درختی، بذرها کاشته می شوند تا به درختانی تبدیل شوند که به عنوان چوب پالت مورد استفاده قرار می گیرند.

از هر دو چوب نرم و سخت می توان برای ساخت پالت استفاده کرد. این شامل کاج زرد جنوبی، صنوبر، سدر، بلوط و افرا است. درختان چوب نرم سریعتر از درختان چوب سخت رشد می کنند.

برداشت: دهنگامی که درختان به طور کامل رشد کردند، برداشت آنها توسط شرکت های چوب آغاز می شود. درختانی که به طور کامل رشد نکرده اند برای الوار استفاده نمی شوند و چندین سال طول می کشد تا چوب های نرم آماده برداشت شوند.

چوب های سخت معمولاً از جنگل های از پیش موجود قطع می شوند. شرکت های چوب ممکن است مالک درختان نباشند، بنابراین حق قطع آنها را خریداری کرده و به کارگاه های چوب بری خود می برند.

آسیاب ایستگاه بعدی برای چوب پالت است که راه خود را به بازار باز می کند. پس از اینکه شرکت های چوبی چوب پالت را برداشت کردند، آن را برای برش به کارگاه های چوب بری می برند.

پالت

کارخانه های چوب بری دارای فناوری اسکن درختان هستند تا ببینند بهترین برش ها کجا هستند و سپس دستگاه بر اساس آن برش می دهد.

این به کارگاه های چوب بری اجازه می دهد تا از هر درخت بیشترین بهره را ببرند و تا آنجا که ممکن است الوار مرغوب دریافت کنند.

چوب پالت از چوب اضافی که پس از بیرون آوردن درجه های بالاتر باقی می ماند ساخته می شود. چوبی که باقی مانده است، از دوام و اطمینان کمتری برخوردار نیست.

الواری که چوب پالت از آن ساخته می شود، الوار با کیفیت خوب است، فقط به طور پایدار و با وجدان به دست می آید.

رفتار: هنگامی که الوار به قطعات کوچکتر بریده شد، قبل از اینکه بتوان آن را برای استفاده فروخت، باید درمان شود. چند درمان مختلف وجود دارد که می تواند در این مرحله اتفاق بیفتد.

ابتدا، تمام چوب پالت باید فرآیند خشک شدن را طی کنند. اینجاست که چوب را در یک کوره بزرگ قرار می دهند و تمام چوب ها را خشک می کنند تا رطوبت آن به 19 درصد یا کمتر برسد. این فرآیند برای کاهش احتمال تاب برداشتن چوب و کاهش وزن کلی الوار است.