پارچه یکبار مصرف شیراز در جزیره ای در آفریقا موجب ثروتمند شدن مردی شد

پارچه نبافته میکرو فایبر یا پارچه یکبار مصرف شیراز نوعی پارچه است که بدون ریسندگی و بافندگی شکل می گیرد و دارای ویژگی های جذب آب خوب و نرمی است.

اسم چینی پارچه نبافته میکروفیبرپارچه نبافته چیستپارچه ها بدون ریسندگی و بافندگی شکل می گیرند. امکانات جذب آب خوب و نرمیزمینه کاربرد محصول3 دامنه پارچه نبافته میکروفیبر دارای قابلیت جذب آب و ضد عفونی فوق العاده قوی، نرم و صاف بدون آسیب رساندن به سطح جسم پاک کننده است.

و بیشتر برای پاک کردن اتومبیل، عینک، نمایشگر LED ، ابزار دقیق آزمایشگاهی و غیره استفاده می شود.

پارچه نبافته میکرو فایبر دارای ویژگی های جذب آب خوب، نرمی خوب، نفوذپذیری هوای خوب، چقرمگی قوی، پردازش آسان، شستشوی آسان، دوخت آسان، بهداشتی و استریل بوده و دارای مجوز بهداشت تولید صادره از اداره کل بهداشت استان می باشد.

مشخصات محصول خاص: عرض (حداکثر) 1.8M، و می تواند به صورت طولی با توجه به نیاز مشتری برش داده شود، وزن: بین 40g/m2-130g/m2، و می تواند محصولاتی با تکنولوژی خاص با توجه به نیازهای خاص مشتری تولید کند.

پارچه

Microfiber یک فیبر بسیار نازک با تنها 0.1 دنیر است. ابریشم بسیار نازک، قوی و نرم است. پلی استر گوه ای شکل در هسته نایلونی در وسط الیاف تعبیه شده است که می تواند به طور موثر آلودگی را جذب و جمع کند.

میکروفیبر نرم به هیچ سطحی آسیب نمی رساند. رشته های میکروفیبر گرد و غبار را مانند آهنربا می گیرند و نگه می دارند. این الیاف ساخته شده از 80% پلی استر و 20% نایلون، تنها حدود یک بیستم ابریشم است.

این می تواند کثیفی را به شدت حذف کند و سطح آن بسیار نرم است. پارچه نبافته ساخته شده از این الیاف خاصیت شویندگی قوی دارد. شرکت ما انواع پارچه های نبافته میکروفیبر و پارچه های بافتنی میکروفیبر را برای مدت طولانی عرضه می کند. به خرید خوش آمدید

از آنجایی که این نوعی پارچه است که بدون ریسندگی و بافندگی شکل می‌گیرد، فقط الیاف یا رشته‌های نساجی کوتاه جهت یا به‌طور تصادفی چیده می‌شود تا ساختار شبکه‌ای ایجاد کند و سپس با روش‌های مکانیکی، حرارتی یا شیمیایی تقویت می‌شود.

با یک نخ در هم تنیده و بافته نمی شود، بلکه الیاف به طور مستقیم از طریق روش های فیزیکی به یکدیگر متصل می شوند، بنابراین وقتی که پوسته های چسبنده را در لباس خود به دست آورید، متوجه خواهید شد که کشیدن یک نخ غیرممکن است.