محصولات پلاستیک شعبانی مردی فقیر روستایی را ثروتمند کرد

کاربردهای فراوان محصولات پلاستیک شعبانی در هر خانه را قطعا می دانید. «آینده پلاستیک است» یک جمله معروف از فیلمی است که در دهه 1960 ساخته شد.

این برای بسیاری از افراد تجاری و مصرف‌کنندگانی که بیش از هر زمان دیگری پلاستیک را وارد زندگی خود می‌کنند صادق است.

یکی از دلایل اصلی باقی ماندن پلاستیک در صنعت ذخیره سازی این است که فناوری جدید به پلاستیک اجازه می دهد تا سبزتر شود و در عین حال ویژگی های مثبتی را که بیشتر مردم از آن لذت می برند حفظ کند.

در اینجا چند روش مختلف وجود دارد که پلاستیک می تواند به شما کمک کند تا بر نیازهای ذخیره سازی خود در خانه یا محل کارتان تأثیر بگذارد:

انباری آشپزخانه: اکثر رستوران ها و آشپزخانه های تجاری در تمیز نگه داشتن محل کار خود سخت کوش هستند. با تغییر به پلاستیک، نه تنها می‌توانید مواد فاسد شدنی و خشک خود را در برابر عوامل محیطی ایمن نگه دارید،

پلاستیک

بلکه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ظرفی که در آن نگهداری می‌شود تخریب یا پوسیده نمی‌شود. یک شرکت روغن زیتون را برای استفاده در آشپزخانه در یک دوره دو ساله آزمایش کرد.

پس از یک سال و نیم نگهداری، رطوبت آشپزخانه باعث پوسیدگی در قوطی‌هایی شد که روغن در آن‌ها ذخیره می‌شد و باعث تغییر طعم می‌شد.

روغنی که در ظروف پلاستیکی نگهداری می شد طعم تازه خود را برای غوطه ور شدن با نان در تمام چرخه آزمایش دو ساله حفظ کرد، یعنی مدت زمانی که قرار بود تازه بماند.

آرشیو کردن فایل ها: چه کسب و کار داشته باشید و چه یک خانواده، مدارک شما به مرور زمان انباشته می شود. تهیه یک سطل پلاستیکی بزرگ که قابل رویت شدن باشد و بتوان آن را پوشاند، می تواند تفاوت زیادی در مدیریت کاغذهای اضافی که دیگر مورد نیاز نیست، ایجاد کند.

یکی از راه‌های شروع کسب‌وکارتان این است که یک محدودیت زمانی خاص را توسط بخش تعیین کنید و سپس تمام اسنادی را که قدیمی‌تر از آن تاریخ هستند حذف کنید و بایگانی کنید.

به این ترتیب اسناد فعلی خود را به حداقل می رسانید در حالی که اسناد قدیمی شما هنوز در جای دیگری در مرکز شما موجود است. ظروف پلاستیکی همچنان یکی از ابزارهای مورد استفاده برای ذخیره، مرتب سازی و حمل و نقل اقلامی هستند که شما مالک یا ایجاد می کنید.