مایع لباسشویی واش لند بیماری پوستی را بر طرف می کند

برای انتخاب محصولات خانگی سازگار با محیط زیست و سلامت ، دانستن اینکه چه مواد شوینده موجود در بازار وجود دارد مفید است.

یکی از بهترین آن ها مایع لباسشویی واش لند است.

مواد شوینده لباسشویی: حاوی چه موادی هستند؟

یادگیری خواندن برچسب ها و شناخت اجزای مختلف مواد شوینده در واقع به ما این امکان را می دهد که انتخاب های آگاهانه تری در سوپرمارکت داشته باشیم:

در واقع، تنها از این طریق می توانیم صابون هایی بخریم که آلودگی ندارند و به همان اندازه طبیعی هستند. ممکن است.

رایحه

بوی تمیز یا عطری که مواد شوینده می دهند منشا مصنوعی دارد و همچنین منبع آلودگی است که اغلب باعث ایجاد آلرژی و عدم تحمل می شود.

از طرف دیگر، اسانس ها آلودگی ندارند ، اما به ندرت و عمدتاً در محصولات ارگانیک استفاده می شوند، زیرا گران هستند.

سورفکتانت ها

آنها مواد اصلی مواد شوینده هستند و هدف آنها از بین بردن کثیفی است. آنها می توانند از منشا پتروشیمی ، مخلوط باشند: پتروشیمی-گیاهی (اتوکسیله)،  یا گیاهی (غیر اتوکسیله).

مایع

آنزیم ها

موجود در شوینده های اکولوژیکی و معمولی، پروتئین هایی هستند که توسط موجودات زنده تولید می شوند . آنها زیست تخریب پذیر هستند و به واکنش های بیوشیمیایی کمک می کنند،

ظرفیت شوینده ها را افزایش می دهند، نیاز به سورفکتانت ها را کاهش می دهند، بنابراین اجازه می دهند کثیفی ها در دماهای پایین تر حذف شوند و در نتیجه صرفه جویی در انرژی و آسیب کمتری به پارچه ها وارد شود.

مواد نگهدارنده

ذکر آنها روی برچسب الزامی است، محصولات ارگانیک فقط از پراکسید هیدروژن یا الکل اتیل استفاده می کنند، محصولات معمولی برای سلامتی مضر هستند.

پراکسیدها و سفید کننده ها

موادی که وظیفه تغییر رنگ لکه ها را دارند، هم از نظر بیولوژیکی و هم از نظر شیمیایی بسیار تجزیه پذیر نیستند. استفاده از پرکربنات بسیار بهتر است که اکسیژن و دی اکسید کربن را بدون آسیب رساندن به انسان و محیط زیست آزاد می کند.

روشن کننده های نوری

کلاسیک “طعمه و سوئیچ”. به لطف تابش پرتوهای فرابنفش، روی پارچه رسوب می‌کنند، حتی آنچه را که سفید نیست سفید نشان می‌دهند («سفیدی که نمی‌تواند سفیدتر باشد» را به یاد بیاورید،

همانطور که یک تبلیغ قدیمی نقل شده است؟). آنها مسئول درماتوز و اگزما در نظر گرفته می شوند.