لوله پلی اتیلن یک و نیم اینچ 20 کاربرد شگفت انگیز دارند

امروزه پلی اتیلن پرکاربردترین ماده در تکنولوژی لوله کشی است که مشکل حیاتی آن تشخیص عیوب احتمالی است.

راهبردهای مخرب و غیرمخرب روش‌های تشخیص خطای احتمالی هستند که راهبرد دوم از نظر پیچیدگی بازیابی و زمانی از روش اول پیشی می‌گیرد.

امروزه  لوله پلی اتیلن یک و نیم اینچ بهترین گزینه برای لوله کشی گاز به شمار می رود.

فناوری مادون قرمز را می توان به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها در زمینه غیرمخرب معرفی کرد که نتایج قابل قبولی برای تشخیص عیوب جوش در لوله های پلی اتیلن نشان می دهد.

عکس فوری لحظه بهینه هر دنباله تحت یک روش پیش پردازش قرار گرفت و روش‌های مختلف خوشه‌بندی برای تشخیص خطاهای مختلف و طبقه‌بندی آنها به گروه‌های نقص رایج استفاده شد.

لوله

امروزه افزایش تقاضا برای گاز و گسترش اقتصادهای آسیایی منجر به ایجاد تعدادی از پروژه های بزرگ خط لوله نفت و گاز شده است.

خطوط لوله ای که قرار است ساخته شوند باید از مناطق حساس زیست محیطی و مناطق بسیار متخاصم عبور کنند.

به طور خاص، توسعه چنین خطوط لوله ای مستلزم اجرای معیارهای طراحی و شیوه های ساخت و ساز است که با رویکرد مرسوم متفاوت است.

بنابراین، این زمان‌های هیجان‌انگیز برای صنعت خط لوله در سراسر جهان است.

شیوه های به روز طراحی، معیارهای انتخاب مواد و تکنیک های نصب، برای ساخت خطوط لوله ایمن و با استحکام بالا در نقاط مختلف جهان مورد نیاز است.

به عنوان راه حلی قابل اجرا و جامع برای حصول حفاظت موثر در این زمینه، می توان استفاده از لوله های پلی اتیلن را پیشنهاد داد که هر روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پلی اتیلن بیش از هر پلیمر دیگری در جهان تولید می شود.

برخی از دلایل افزایش کاربرد لوله های پلی اتیلن عبارتند از: مقاومت در برابر تریتوراسیون، وزن کم، عمر طولانی، قابلیت خم شدن، سختی، مقاومت در برابر اکسیداسیون و موارد دیگر.