لوله پلی اتیلن یک دوم مقرون به صرفه ترین لوله در ایران

هنگامی که از لوله های پلی اتیلن در خروجی های زیر آب استفاده می شود مزیت اصلی آنها امکان اجرا و لنگر انداختن بخش های طولانی لوله است که در ترانشه های قبلاً باز شده نصب شده و سپس بدون تجهیزات خاص از قبل به طور مستقیم روی بستر دریا پوشانده یا گذاشته می شود.

استفاده از مقاطع طولانی باعث کاهش قابل توجه تعداد عملیات پهلوگیری با کاهش هزینه های اضافی می شود.

خوب است بدانید که کاهش خطرات در عملیات رانندگی.

یکی از کاربردهای بسیار جالب لوله پلی اتیلن یک دوم این است که لوله های زیر آب مدفون برای عبور از رودخانه ها، کانال ها، دریاچه ها یا ورودی ها به دلیل انعطاف پذیری طبیعی، کاملاً با مسیر مورد نظر برای استفاده سازگار می شوند.

لوله های بدون فشار یا فشار بسیار کم، به عنوان مثال، خروج فاضلاب زیردریایی.

رفتار پلی اتیلن که ویسکوالاستیک نامیده می شود با مواد الاستیک کاملاً متفاوت است.

لوله

در مواد الاستیک، رابطه بین کشش و کرنش (در محدوده معین) خطی و مستقل از زمان است (زمانی که کشش لغو شود، ماده به شکل اولیه خود باز می گردد).

این مورد در مورد مواد ترموپلاستیک نیست، آنها تحت تأثیر پدیده های تغییر شکل پلاستیک هستند که با تغییر شکل هایی مشخص می شود که متناسب با کشش نیست و به زمان و دما بستگی دارد.

اگر کشش ها ادامه یابد، تغییر شکل توسط خزش (نسبت خزش) ماده که می تواند به دلیل کاهش تدریجی مقاومت مکانیکی آن شکسته شود.

با گذشت زمان، تنش ها با پدیده آرامش از بین می روند که تنش ها را حفظ می کند.

لوله های پلی اتیلن دارای خواصی هستند که آنها را به ویژه برای استفاده در خطوط لوله زیر آب با ظرفیت انتقال انواع مختلف سیالات مناسب می کند.

آنها انعطاف پذیر، کم وزن، طولانی مدت، بی اثر، بی بو، ضد زنگ، غیر سمی، نامحلول، مقاوم در برابر اکثر عوامل شیمیایی با مقاومت عالی در برابر ضربه و سایش هستند.