لوله پلیکا شماره 6 عجیب ترین محصولی که تا به حال دیده اید

در مقایسه با بسیاری از مواد فلزی که برای کاربردهای مشابه استفاده می شوند، محصولات ساخته شده از PVC سبک وزن هستند، به راحتی قابل مانور هستند و می توانند واکنش شیمیایی کمتری از خود نشان دهند.

لوله پلیکا شماره 6 همچنین اغلب هزینه های خرید و نصب کمتری را گزارش می کنند که به نوبه خود باعث افزایش عمر سرویس به نسبت هزینه می شود.

لوله کشی و تجهیزات تولید شده از پی وی سی زمانی که در محیط های کاری ایده آل و بدون آسیب استفاده شوند، می توانند عمر مفیدی معادل 100 سال یا بیشتر داشته باشند.

از نظر شرایط کاری، خواص و حساسیت ، پی وی سی می تواند در برابر دماهای بالا، سناریوهایی که ممکن است سیالات انجماد را تجربه کنند، کاربردهای گازهای تحت فشار و نصب طولانی مدت در فضای باز با قرار گرفتن در معرض نور خورشید حساس باشد.

حداکثر دمای سرویس برای درپوش PVC حدود 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتیگراد) است که در آن نرم شدن مواد PVC می تواند شروع شود.

لوله

حداقل دمای پی وی سی در هنگام دست زدن به مایعات مرتبط است و تا حد زیادی به نقطه انجماد مایع بستگی دارد.

از انجماد سیال در لوله های PVC باید اجتناب شود زیرا انبساط همراه می تواند باعث آسیب یا شکستن مواد ساختاری شود.

PVC به عنوان لوله و لوله کشی فاقد دوام مهندسی ساختاری برای کنترل گازهای تحت فشار است و به دلیل پتانسیل ترکیدن برای انتقال گاز / هوا در نظر گرفته نشده است.

PVC برای مصارف طولانی و بالای زمین در فضای باز توصیه نمی شود، مگر اینکه با ترکیبات تثبیت کننده اشعه ماوراء بنفش مانند دی اکسید تیتانیوم پوشیده، رنگ شده یا ساخته شده باشد.

واکنش‌های رادیکال آزاد در امتداد سطح ماده منجر به تغییر رنگ PVC و افزایش شکنندگی پلاستیک می‌شود، اما توجه داشته باشید که این فقط در مورد انعطاف‌پذیری خارجی PVC در برابر ضربه و ریزش صدق می‌کند.