فلفل دلمه ای پرورش یافته شکل توپ فوتبال در برزیل وارد بازار شد

ممکن است فلفل دلمه ای پرورش به سوزاندن کالری کمک کند. به فعال‌سازی ترموژنز i و افزایش سرعت متابولیسم کمک می‌کند. کپسایسین که مسئول افزایش تندی فلفل های دیگر است، در فلفل دلمه ای به مقدار بسیار کم یافت می شود.

بنابراین، آنها یک اثر ترموژنیک ملایم دارند که برخلاف فلفل تند، متابولیسم را بدون افزایش ضربان قلب و فشار خون افزایش می دهد. از این رو، آنها می توانند از کاهش وزن حمایت کنند.

ممکن است به کاهش خطر سرطان کمک کند. فلفل دلمه ای سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی ضد التهابی است و فواید ضد سرطانی زیادی دارد. خطر ابتلا به سرطان به دلیل التهاب مزمن بیش از حد و استرس اکسیداتیو ناخواسته مزمن افزایش می یابد.

این عوامل را می توان با مصرف منظم فیتونوترینت هایی که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند، جبران کرد. علاوه بر این، فلفل دلمه‌ای حاوی ترکیبات گوگردی برای سلامتی است.

آنزیم های موجود در فلفل دلمه ای به پیشگیری از سرطان معده و سرطان مری کمک می کند. لیکوپن کاروتنوئید در پیشگیری از سرطان پروستات، مثانه، دهانه رحم و لوزالمعده موثر است.

فلفل

فواید قلبی عروقی، فلفل دلمه ای قرمز سرشار از لیکوپن است، بنابراین برای قلب سالم بسیار عالی است، در حالی که فلفل دلمه ای سبز منبع خوبی از فیبرهای کاهش دهنده کلسترول است.

افزایش سطح هموسیستئین i می تواند منجر به افزایش خطر بیماری قلبی شود. فلفل دلمه ای حاوی ویتامین B6 و فولات است که به کاهش سطح هموسیستئین کمک می کند.

علاوه بر اینها، آنتی اکسیدان های قوی ویتامین A و C موجود در این سبزیجات به از بین بردن رادیکال های آزاد کمک می کند. پتاسیم موجود در فلفل دلمه ای فشار خون را کاهش می دهد که برای قلب نیز مفید است.

از سیستم ایمنی پشتیبانی می کند، ویتامین C برای حفظ سیستم ایمنی سالم و ساخت کلاژن قوی برای حمایت از پوست و مفاصل حیاتی است. در کاهش خطر آرتریت و کاهش التهاب مفید است.

ترکیب ویتامین B6 و منیزیم منجر به کاهش سطح اضطراب به ویژه به دلیل علائم قبل از قاعدگی می شود. ویتامین B6 به عنوان یک ادرارآور طبیعی به کاهش نفخ کمک می کند و از فشار خون بالا جلوگیری می کند.