غازی با صدای قوقولی قوقوی خروس

به تازگی خبری منتشر شده از یک غاز که صدای خروس از خود تولید می کند در فضای مجازی دنیا خبرساز شده بود. این غاز بجای اینکه صدای طبیعی خود را داشته باشد هنگام تولید صدا، صدای خروس دارد و همین مسئله باعث شده تا توجه همگان را به خود جلب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با آراد برندینگ همراه باشید.

یکی از انواع پرنده هایی که می توانید به صورت محلی نگهداری کنید و به پرورش آنها بپردازید غاز خانگی تخمگذار است که از جمله پرنده هایی است که در دسته اردکیان قرار می گیرد. قیمت غاز خانگی تخمگذار به علت داشتن نژادهای مختلف دارای تفاوتهایی می باشد و در بین آنها نژاد پیشانی سفید پا آبی علاقمندان بیشتری دارد.

غاز خانگی ایرانی از پرندگانی است که  نگهداری بسیار با صرفه ای دارد و می توان از نمونه ها و نژادهای مختلف غاز به عنوان یک پرنده گوشتی و یا پرنده ای تخمگذار استفاده نمود.

همان طور که گفتیم زمینه ی پرورش پرندگان از جمله پرورش غاز خانگی به طور عمده با هدف تولید گوشت انجام می شود، امروزه مراکزی که در جهت فروش غاز خانگی در سطح کشور ما شکل گرفته اند، متعدد هستند و رقابت سنگینی نیز بین کلیه این عرضه کنندگان وجود آمده است.