عرقیات گیاهی ترگل راز لاغری بهاره رهنما در 2 ماه بود

سه نوع از عرقیات گیاهی ترگل عصاره گل همیشه بهار، زنبق سفید و عصاره اسطوخودوس می باشد. عصاره گل همیشه بهار دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است.

در لوازم آرایشی، خاصیت قابض و ضد عفونی کننده قوی گل همیشه بهار، توانایی تسکین درد، تسکین سوزش و التهاب روی پوست ارزشمند است. منافذ روی صورت را کاهش می دهد،

ترشح سبوم را کاهش می دهد، به خوبی به سبوره چرب، آکنه و جوش های سر سیاه کمک می کند. این عصاره در انواع کرم ها و تونیک ها با عصاره های گیاهی موجود است.

عصاره زنبق سفید. سوسن سفید همراه با گل رز تاج و تخت ملکه گل ها را به اشتراک می گذارد. آیین پرستش زنبق سفید به مه روزگار باز می گردد. حتی مصریان باستان نیز به این گل ظریف علاقه زیادی داشتند و روغن خاصی تهیه می کردند که به دلیل خواص درمانی آن مشهور بود.

عرقیات

از زمان های قدیم اعتقاد بر این بود که اگر بدن را با لوسیون گلبرگ های زنبق مالش دهید، پوست به اندازه خود گل سفید برفی و مخملی می شود. شگفت انگیز است، در نگاه اول، خواص چنین ترکیباتی با ترکیب منحصر به فرد عصاره زنبق، که در هنگام تهیه لوازم آرایشی تشکیل می شود، توضیح داده می شود.

این عصاره حاوی اسانس، وانیلین، فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها، لینالول، ترپینئول، فنیل اتیل الکل، اسیدهای استیک، بنزوئیک، پروپیونیک و سینامیک است که به لطف آنها پوست را کاملا سفید می کند، بازسازی آن را تقویت می کند، اثر ضد عفونی کننده دارد و همچنین کاملاً مرطوب می کند.

عصاره اسطوخودوس در لوازم آرایشی، اسانس اسطوخودوس برای تولید محصولات مراقبت از پوست از هر نوع استفاده می شود، زیرا اسطوخودوس دارای اثر ضد پیری بارز است.

به خوبی تمیز می کند، تحریک و پوسته پوسته شدن را از بین می برد، پوست را تغذیه و مرطوب می کند و میکروسیرکولاسیون خون را بهبود می بخشد. روغن اسطوخودوس به تسکین سریع جوش های التهابی و درمان تبخال کمک می کند.

درمان خوبی برای آکنه و آکنه است، به درمان درماتیت کمک می کند و پوست را پس از سوختگی ترمیم می کند. مخلوط با سایر روغن های حامل، روغن اسطوخودوس یک درمان عالی برای ترمیم بافت خشک پوست و تحریک رشد سلول های جدید است.