شکلات گرد مغزدار مغز شما را از آلزایمر دو رنگه می دارد

درواقع شکلات گرد مغزدار به معنای واقعی کلمه یک غذای مناسب برای خدایان است، حداقل این چیزی است که آزتک ها فکر می کردند.

در حال حاضر، شکلاتی که آنها مصرف می کنند با شکلاتی که ما امروزه از آن لذت می بریم بسیار متفاوت است: آنها هیچ قندی نداشتند و اغلب فلفل قرمز اضافه می کردند.

تا زمانی که شکلات به اسپانیا وارد شد، جایی که دانه کاکائو با شکر مخلوط شد و طعمی را ایجاد کرد که برای قرن ها مورد علاقه بسیاری بوده است.

بیشتر آزمایشات اولیه با شکلات شامل غوطه ور کردن ماده قندی بود و در اواسط قرن نوزدهم، اروپایی ها آجیل و شکلات را با هم ترکیب کردند. امروز، این دو بسیار دوست داشتنی هستند، روزهایی به آنها اختصاص داده شده است.

مانند روز ملی آجیل با پوشش شکلاتی، روز ملی بادام زمینی با پوشش شکلاتی ، و آنچه ما در اینجا جشن می گیریم روز بادام زمینی با پوشش شکلاتی!

بنابراین، اگر روزهای کاملی به ترکیب برنده اختصاص داده شده است، بیایید در مورد اینکه کدام آجیل (و میوه‌ها) بهترین ترکیب را با شکلات دارد، صحبت کنیم.

فندق شکلاتی: اگر به فکر یک دسر فوق العاده هستید، به دنبال فندق نباشید. تمام بهترین دسرها از این آجیل ترد کوچک درست می شوند.

شکلات

ترافل شکلاتی و تورت های فندقی در بسیاری از منوهای پنج ستاره مقاومت بالایی دارند. اگر و زمانی که زیاده‌روی کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید یک آجیل مفید برای قلب را در رژیم غذایی خود قرار داده‌اید.

در لبه برش دسر، نوتلا است. تهیه شده از شکلات و فندق. شما خواهید دید که بیشتر دسرها در این سس شکلاتی زیبا خیس می شوند.

اما، چگونه آن را سنتی نگه داریم؟ تنها چیزی که برای طعم عالی، اما غذای مجلل نیاز دارید، مقداری فندق کاملا برشته آغشته به شکلات است.

بادام شکلاتی: این نقاشی را در انواع دستور العمل ها از تورت گرفته تا کیک خواهید دید. در یونان، در هر پنجره قنادی بادام بو داده شده با شکلات روی بادام را خواهید دید.

اگر می خواهید این ها را در خانه درست کنید، توصیه می کنیم بادام بلانچ شده و کمی دارچین به شکلات اضافه کنید. چیزهای کمی به این سادگی، شیک یا خوشمزه هستند.

اگر می خواهید تمام شکلات های پخت و پز را کنار بگذارید و می خواهید مقداری بادام با پوشش شکلاتی را امتحان کنید ، اینجا را کلیک کنید. طیف وسیعی از بادام های شکلاتی از شکلات تلخ تا بادام تیرامیسو وجود دارد.