شکلات قهوه با خاصیت لاغر کنندگی شکلات مورد علاقه رونالدو شد

چه کسی شکلات قهوه دوست ندارد ؟ این غذا که از دانه های گیاه کاکائو به دست می آید، در سرتاسر دنیا رواج و محبوبیت دارد.

ایتالیا دارای سابقه طولانی در تولید صنایع دستی، با نام های عالی و کیفیت بسیار بالا است.

اما آیا شکلات فقط خوب است؟ خوردن آن بلافاصله احساس بهتری به شما می دهد، با این حال این فقط به طعم و مزه مربوط نمی شود.

در واقع، بسیاری از مطالعات علمی نشان می دهد که مصرف شکلات باعث ترشح اندورفین می شود که می تواند خلق و خوی خوب را افزایش دهد.

خواص مفید این شیرینی به همین جا ختم نمی شود: شکلات علاوه بر اینکه یک داروی ضد افسردگی طبیعی است، انرژی زا بوده و از سلامت دندان ها نیز محافظت می کند.

نتایج همچنین نشان داد که شکلات تلخ غلظت آنتی اکسیدان ها را در خون تا 20 درصد افزایش می دهد. وقتی در مورد شکلات تلخ صحبت می کنیم، بیایید درصد کاکائو را برابر یا بیشتر از 70 درصد در نظر بگیریم.

مقدار کاکائو موجود در یک تکه شکلات تیره از 70 تا 99 تا 100 درصد متغیر است.

شکلات

و هرچه این ارزش بیشتر شود، تأثیر این ماده غذایی بر سلامتی ما بیشتر می شود، اگرچه درصد کاکائو بالای 90 درصد به کام نسبتاً تصفیه شده اختصاص داده شده است و همه از آن استقبال نمی کنند.

افزودن موادی مانند پوست مرکبات، میوه، دانه های کاکائو و فندق فواید این ماده غذایی را برای بدن ما افزایش می دهد.

یکی از مهم ترین ویژگی های شکلات توانایی بیدار نگه داشتن ذهن و فعال نگه داشتن انرژی مورد نیاز برای رویارویی با تعهدات روزانه است.

این اثر به محتوای کافئین و تئوبرومین بستگی دارد، موادی که به طور طبیعی در کاکائو وجود دارند. یکی دیگر از مواد مغذی ارزشمندی که در شکلات پیدا می‌کنیم، منیزیم است،

یک ماده معدنی ضروری برای انسان‌ها و به‌ویژه برای زنان: این ماده به عنوان یک ضد اضطراب عمل می‌کند و با گرفتگی عضلات مقابله می‌کند، بنابراین در مراحل چالش‌برانگیز زندگی بسیار مفید است.

در مورد ترکیب شکلات و قهوه چطور؟ ترکیب این دو غذا که همیشه مترادف با یک اتحاد کامل است، تأثیرات یکی و دیگری را افزایش می دهد و لحظات لذتی بی اندازه را برای کام به ارمغان می آورد.

جای تعجب نیست که در بسیاری از بارها رسم همراهی فنجان قهوه با یک شکلات وجود دارد که بلافاصله پس از نوشیدن از آن لذت می برند.