سنگ ساختمانی خارجی با قابلیت ضد زلزله بودن وارد بازار تهران شد

سرمایه گذاری روی روکش سنگ ساختمانی خارجی جایگزین مناسبی برای کسانی است که با دکوراسیون روستایی خانه های زیبا که از عناصر طبیعی در ساخت و ساز استفاده می کنند و یا حتی برای کسانی که می خواهند با دکور ساده شخصیت بیشتری را به فضا ببخشند، می شناسند .

در این پروژه، انواع سنگ های پوششی، علاوه بر افزودن ارزش زیبایی به ملک، مزایای متعددی را برای ساخت و ساز ارائه می دهند، چه به دلیل خاصیت لغزندگی، دوام، مقاومت و ظرفیت عایق حرارتی که ممکن است برخی از سنگ های خاص داشته باشند.

1. سنگریزه: سنگریزه قطعه ای از سنگ یا کانی است که گرانولومتری آن بزرگتر از ماسه است. در دکوراسیون، روکش سنگ ریزه می تواند فضای محیط های مختلف ملک را تکمیل کند.

با این حال، از تنوع مدل ها آگاه باشید. سنگریزه را می توان در انواع مختلف (سنگریزه طبیعی، سنگریزه نورد شده و سنگریزه غربال شده) و رنگهای (قهوه ای، سفید، خاکستری و سیاه) یافت.

2. سنگ میراسما: سنگ میراسما که به نام لاجینها شناخته می شود، گرانیتی است که به صورت خام فروخته می شود، یعنی سنگ بدون گذراندن فرآیند پرداخت مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ

به این ترتیب، شیارها به ویژگی های عدم لغزش آن کمک می کنند. تصادفی نیست که روکش سنگ میراسما در نمای خانه ها، دیوارها، رمپ ها، پله ها و پیاده روها مورد استفاده قرار گرفت.

3. چوب سنگ: روکش سنگ چوب همانطور که از نامش پیداست ساختاری بسیار شبیه به چوب دارد. در این پروژه، سنگ چوب اغلب در نمای منازل، برای تشکیل دیوارهای سنگی، در رمپ، کف گاراژ، پیاده روها و محیط های داخلی استفاده می شود.

حتی در رنگ های مختلف موجود است، سنگ چوب با روکش زرد در نهایت بیشترین استفاده را دارد. همچنین قابل ذکر است که نصب روکش سنگ چوب نیازمند نیروی متخصص است.

4. سنگ تخته سنگ: سنگ تخته سنگ یک سنگ دگرگونی است که در رنگ های سیاه، خاکستری، زنگ زده، گرافیت و سبز یافت می شود. بافت روکش سنگ تخته سنگ نیز می تواند از نمونه های طبیعی گرفته تا برس، سنباده، صیقلی یا قدیمی متفاوت باشد.

در دکوراسیون، روکش سنگ تخته سنگ علاوه بر ظرافت خاصی را به ارمغان می آورد، زیرا سنگی است که آب کمی به خود جذب می کند، تجمع کثیفی کمتر می شود و نظافت بدون مشکل اساسی انجام می شود.