سنگ تراورتن مشکی تکاب موجب شکستن دست ایلان ماسک شد

همانطور که می دانید سنگ تراورتن مشکی تکاب سنگی طبیعی است که بدون شک می توان آن را به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در طول قرن ها به دلیل ویژگی ها و پرداخت های عالی آن تعریف کرد.

اگرچه امروزه می توانیم مصالح ساختمانی را با هزینه بسیار کمتر پیدا کنیم، اما حقیقت این است که سنگ مرمر تراورتن هنوز یک شرط عالی برای کسانی است که به دنبال پرداخت های با کیفیت و لوکس هستند.

یکی از مزیت های اصلی این سنگ مرمر یا سنگ طبیعی این است که گفته می شود آنقدر محکم است که می تواند یک عمر دوام بیاورد. این سنگ محکم و فشرده است که در برابر سایش و آب و هوا مقاومت می کند.

بعلاوه، نگهداری از آن آسان است، زیرا به راحتی جلا داده می شود تا آن ظاهر را به عقب برگردانید. مقاوم در برابر آتش و حرارت است و اشعه خورشید بر رنگ آن تأثیر نمی گذارد، چیزی که برای استفاده در نما بسیار مهم است.

سنگ

این نوع سنگ مرمر مزیت عدم لغزش را دارد. بنابراین برای هر نوع خاکی مناسب است. می توان آن را با خیال راحت در حمام، حتی در دوش های حمام، در طبقات بیرونی که حتی در باران خطری ندارند، استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای این سنگ مرمر این است که دارای روکش ها و سایه های بسیار متنوعی است. این بدان معنی است که ما می توانیم آن را با خانه خود تطبیق دهیم. علاوه بر این، ظاهری مجلل دارد و به شما امکان می دهد فضای داخلی را با سبک تزئین کنید.

رگه های مرمر، بافت طبیعی سنگ به شما این امکان را می دهد که بسته به هدفی که قرار است از آن استفاده شود، پوشش های مختلفی را روی آن انجام دهید.

پرداخت صیقلی تا حد زیادی محبوب ترین است زیرا ظاهری لوکس و پیچیده دارد و نور را منعکس می کند. برای کف، دیوارها یا میزهای داخلی ایده آل است. پرداخت شیک دارای شخصیت بیشتری است، نور را منعکس می کند، اما نسبت به قبلی کمتر کامل است.

با روکش کهنه می‌توان رگه‌های طبیعی سنگ را تقلید کرد، اگرچه پرداخت نامنظم است. اغلب در کفپوش های فضای باز استفاده می شود. در پرداخت خشن، سنگ با ظاهر طبیعی خود، در رنگ و بافت، برای لمس روستایی تر و اصیل تر استفاده می شود.