سس گوجه فرنگی کاله را سه سوته آماده کنید!

بسیاری از افراد ترجیح می دهند سس غذا را به دلیل طعم لذیذش بخورند و آن را به غذاهایی که می خورند اضافه کنند، اما آیا به فواید سس گوجه فرنگی که آن را در وعده های غذایی خود خاص می کند فکر کرده اید؟

سس گوجه فرنگی کاله یکی از بهترین راه ها برای طعم دادن بیشتر به غذا است و مواد مغذی مهم، مغذی و در عین حال خوشمزه ای را در اختیار شما قرار می دهد، پس خوب است آن را به غذای مورد علاقه خود اضافه کنید و ما به شما توضیح خواهیم داد.

فواید سس گوجه فرنگی که بدن شما به آن نیاز دارد، عبارتند از: یک دوز ویتامین C دریافت خواهید کرد آب لیمو، پیاز و گوجه فرنگی همگی منابع غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C هستند که به پیشگیری از بیماری های قلبی و ضد پیری کمک می کند.

گرما ممکن است باعث از بین رفتن برخی از مواد مغذی شود، اما با سس باعث افزایش جذب ویتامین C می شود.

سس

ثبات قند خون فیبر موجود در سبزیجاتی که سس را بدون افزودن چربی و شکر تشکیل می‌دهند، یک راه‌حل عالی برای طعم دادن بیشتر به غذا برای بیماران دیابتی نوع 2 بدون افزایش سطح قند خون است و همچنین به فیبر کمک می‌کند.

احساس سیری کنید.

مرطوب کننده بزرگسالان نیاز به نوشیدن 8 فنجان در روز دارند و سس گوجه فرنگی به هیدراته شدن بدن کمک می کند و منبع غنی آب است، زیرا آب 95 درصد گوجه فرنگی را تشکیل می دهد، بنابراین سس کار بدن را به طور موثرتری افزایش می دهد.

پیشگیری از سرطان گوجه فرنگی حاوی لیکوپن کاروتنوئید است که با کاهش خطر ابتلا به سرطان مرتبط است و در سالاد گوجه فرنگی پخته دو برابر بیشتر از گوجه فرنگی تازه است.

سوزاندن چربی اگر فلفل تند را به سس اضافه کنید که حاوی کپسایسین است، به چربی سوزی کمک می کند که توانایی بدن برای کاهش وزن را افزایش می دهد.