سرامیک پرسلان قزوین عامل دعوای دو خریدار شد

هنگام انتخاب کاشی و سرامیک پرسلان قزوین مزایای متعدد و قابل توجهی وجود دارد، به خصوص در طولانی مدت مانند مقاومت، دوام یا سهولت نگهداری. امروز مزایای اصلی پوشش سرامیکی را با شما در میان می گذاریم.

پایداری: مشکلات زیست محیطی یکی از دغدغه های بسیار رایج در زندگی روزمره ما است و به همین دلیل است که مردم به طور فزاینده ای به دنبال ترکیب مواد زیست محیطی در ساخت و ساز هستند.

دوام سرامیک آن را به یک ماده پایدار تبدیل می کند. Aleluia Cerâmicas این نگرانی را درست از فرآیند تولید دارد، که آن را به یک شرکت دارای گواهی در سطح زیست محیطی تبدیل می کند.

بنابراین قبل از خرید به دنبال تولید کننده ای باشید که این نگرانی را از فرآیند تولید داشته باشد و انتخابی مسئولانه و آگاهانه داشته باشید. در این زمینه، سرامیک ها نسبت به سایر مواد مزیت زیادی دارند، زیرا نگهداری آنها بسیار کمتر و در نتیجه مقرون به صرفه تر است.

یک دستمال خشک یا کمی مرطوب کافی است و کاشی ها تمیز هستند. به محصولات ساینده یا نگهداری مداوم نیاز ندارد. شناسایی با فرهنگ برزیل: اول، ما کل رابطه بین فرهنگ ملی و سرامیک را برجسته می کنیم.

سرامیک

انتخاب این نوع پوشش می تواند ظاهری کاملا برزیلی به فضایی که در حال بازسازی آن هستید ببخشد. انواع الگوها، رنگ‌ها و بافت‌ها کف سرامیکی را می‌توان در رنگ‌ها و رنگ‌های مختلف، از پر جنب و جوش‌ترین تا هوشیارترین، یافت.

مدل هایی از کف سرامیک با بافت یا سرامیک وجود دارد که از چوب، مرمر یا سیمان تقلید می کند.

رسانای حرارتی بد: از آنجایی که کفی از خاک رس است، رسانای حرارتی ضعیفی نیز هست، یعنی تغییر دما به زمان نیاز دارد. اگر در شب به دلیل دمای پایین زمین سرد باشد، آفتاب روز بعد زمان می برد تا آن را گرم کند و خانه ها خنک تر شوند.

ارزش مناسب برای پول: سفال یک گزینه ارزان، زیبا و آسان در هر فروشگاه مصالح ساختمانی است. علاوه بر این، قیمت متوسط ​​ارزان تر از کاشی های چینی است.

تمیز کردن آسان: نگهداری از کف سرامیکی بسیار ساده است و تمیز کردن آن بسیار آسان است. به سادگی کف را جارو کنید، سپس با یک پارچه مرطوب و یک ضد عفونی کننده ملایم پاک کنید.

ماندگاری بالا: از آنجایی که کفپوشی است که لک نمی‌شود، در برابر آب و باکتری مقاوم است، ماندگاری آن بسیار بالاست. به طور متوسط ​​20 سال طول می کشد.

نصب ساده: نصب آن ساده برای انجام است که توسط همه متخصصانی که در برزیل کار انجام می دهند به خوبی شناخته شده است.