سارق سینی کابل گالوانیزه دیوار های بانک رفاه دستگیر شد

در فرآیند استفاده از سینی کابل، ما اغلب از لوازم الکتریکی مانند جعبه اتصال ترمینال کابل، جعبه اتصال میانی کابل، لوله و ترمینال اتصال، شیار ورق فولادی، سینی کابل و غیره استفاده می کنیم.

این تجهیزات همچنین سینی کابل گالوانیزه را برای فضای داخلی مناسب می کند.

و نصب سربار کابل های برق و کابل های کنترل در موسسات عمومی صنعتی و معدنی و همچنین برای نصب در فضای داخلی و خارجی ادارات مخابرات، رادیو و تلویزیون.

سینی کابل به طور گسترده ای به عنوان تجهیزات انتقال الکترونیکی در جامعه مدرن استفاده می شود، بنابراین همه می دانند که چه سهمی در صنعت داشته است.

سینی کابل سهم نسبتاً کلان در صنعت ساخت و ساز داشته است.

حتی ساختمان های اداری و ساختمان های تجاری هم اکنون از سینی های کابل گالوانیزه برای محافظت از سازه های عمرانی استفاده می کنند.

سینی

انواع سینی کابل مورد استفاده در مناطق مختلف زمین متفاوت است.

به طور کلی، سینی کابل کامپوزیت نوع شیار با پوشش در خطوط کابلی که نیاز به محافظت از تداخل دارند استفاده می شود.

در باران اسیدی و محیط خورنده قوی، سینی کابل ضد شعله مقاوم در برابر خوردگی با رزین اپوکسی کامپوزیت بیشتر برای مقاومت در برابر فرسایش محیط خشن استفاده می شود.

از طرف دیگر، سینی های کابل نوع سینی معمولاً در کنار جاده ما انتخاب می شوند.

به منظور مقابله با ساخت کارخانه های شیمیایی مدرن، از سینی کابل در ساخت کارخانه های صنعتی نیز استفاده می شود تا کابل ها را به صورت مرکزی مدیریت کند.

در اکثر مناطق کشور ما، تجهیزات الکتریکی کارخانه از سینی کابل کشی استفاده می کند که سینی کابل کاملاً محصور است و کارخانه این نوع سینی کابل نه تنها می تواند نقش محافظتی ایفا کند، بلکه از آسیب موش ها به موش ها نیز جلوگیری می کند.