راز کیفیت کاپشن زنانه کوتون بعد از 30 سال فاش شد

ژاکت چرمی که نماد خالص شورش و قطعه ای جاودانه از کمد لباس ماست، طرفداران زیادی دارد.

هرگز نادیده گرفته نشد، امروزه توسط گروه راک محلی گاراژ و همچنین توسط سردبیر یک مجله مد پاریس استفاده می شود.

اما آیا واقعا داستان او را می دانید؟

بر اساس افسانه در سال 1910 توسط ” آقای والتر ” معینی ساخته شد، این کت چرمی اساساً از شانس و انتها ساخته شده بود تا یک نیاز کاملاً کاربردی را برآورده کند.

اولین مدل‌ها کاپشن زنانه کوتون نامیده می‌شدند، کاپشن‌هایی که عمدتاً به دلیل راحتی و دوام شناخته می‌شوند، نه به دلیل دقت مناسب.

آنها بیشتر از قیچی و خز ساخته شده بودند تا گرما را حفظ کنند.

حتی در آن زمان، چرم جنبه کاربردی داشت: این ماده ای بود که به بهترین شکل با شکل بدن سازگار بود، ضد آب ترین، بادوام ترین و مقاوم ترین.

حتی امروزه، چرم یک ماده جامد است که در برابر گرما، باد و سایش مقاومت می کند.

کاپشن

همچنین یک ماده تنفس طبیعی است.

پرفکتور بخشی از پانتئون لباس های جاودانه است.

داستان آن در ایالات متحده آغاز می شود، زمانی که برادران ایروینگ و جک شات تصمیم گرفتند این برند را در سال 1913 در Lower East Side، ناحیه ای افسانه ای نیویورک (منطقه آل کاپون، جانی تاریو یا لاکی لوچیانو) تأسیس کنند.

برند Schott که متخصص در لباس های بارانی است، در سال 1928 از هارلی دیویدسون سفارشی برای محافظت از موتورسواران در برابر آب و هوای بد دریافت کرد.

پرفلو برای این منظور ساخته شده است: زیپ جلویی که ضخامت چرم را دوبرابر می کند، میخ های فشاری که اجازه می دهد یقه تا شود، سرآستین های زیپ دار، کمربند در کمر، پشت تقویت شده و جیب کوچک در کناره برای تعویض عوارض.

نام آن ادای احترامی به سیگارهای کوبایی مورد علاقه ایروینگ شات است.

 

3 کت چرم رسم وجود دارد، اما از نظر دوام و قیمت آن را توصیه نمی‌کنم.

آن‌ها نسخه‌های جلا داده‌شده‌ای از کت‌های هوانوردی یا دوچرخه‌سواری هستند که از پوست بره با کیفیت بسیار بالا ساخته شده‌اند.