دعوای دو کودک بر سر شمشیر اسباب بازی فاجعه به بار آورد

اسباب‌بازی‌ها شمشیر به کودکان شما این امکان را می‌دهند که استراحت کنند، تخیل خود را توسعه دهند و دنیای اطراف خود را بهتر درک کنند.

54.1٪ در طول دوره کریسمس خریداری می شود، اما بین گذشت موش کوچک، تولد، وسوسه اسباب بازی های “مد” … والدین باید در نهایت در طول سال دست به کیف پول بزنند.

اما واقعا چه نقشی در انتخاب اسباب بازی ها دارند؟

خرید شمشیر اسباب بازی تصمیمی است که با والدین و فرزندان گرفته می شود.

آنها باید از فرزندان خود دلایلی را بپرسند که چرا فلان اسباب بازی شمشیر  را می خواهند تا بتوانند به طور خاص قدردانی کنند که این شمشیر اسباب بازی برای علاقه شخصی یا داشتن دوستان کوچک مانند آنهاست و احساس طرد شدن از گروه نداشته باشند.

تصمیم نهایی همیشه باید بر عهده والدین باشد، زیرا آنها ضامن تربیت و امنیت فرزند خود هستند و هزینه پرداخت را هم خودشان می کنند.

اسباب‌بازی‌ها به کودک اجازه می‌دهند تا مهارت‌های حرکتی، فکری و تخیل خود را توسعه دهد.

شمشیر

برای مثال، تنها چیزی که او نیاز دارد، یک لباس مبدل یا یک شمشیر است تا خود را به دورانی دیگر برساند و خود را یک شوالیه تصور کند.

با یک عروسک، کودک می تواند از بزرگسالان تقلید کند و وانمود کند که پدر یا مادر است.

کودکان آگاه هستند که «تظاهر می کنند» و این آنها را تشویق می کند تا خلاقیت خود را توسعه دهند و اجازه دهند شخصیت آنها شکوفا شود.

اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها نیز راه‌های بسیار خوبی برای آموزش زندگی در یک جامعه (به ویژه با رعایت قوانین)، به اشتراک گذاشتن و نرم‌تر کردن شخصیت‌شان هستند، زیرا گاهی اوقات مجبورند باخت را بپذیرند.

در نهایت، شمشیر اسباب بازی ها یک علاقه آموزنده دارند.

بازی تاجر به کودک این امکان را می دهد که شمارش را بیاموزد، یکنوع بازی شبیه لوتو بازی کند، رنگ ها و اشکال را تشخیص دهد.