در ژاپن مردی به خاطر بیل مکانیکی لاستیکی هیوندای جانش را از دست داد

بوم یک بیل مکانیکی تخریب را می توان با استفاده از ابزار تخریب به بالای ساختمان رساند و کابین معمولاً از سقوط مواد محافظت می شود و می توان آن را به سمت بالا متمایل کرد تا اپراتور بتواند محل کار خود را ببیند.

بیل مکانیکی لاستیکی هیوندای دم صفر می تواند بدون رفتن به بالای سطح دستگاه بچرخد و به آن اجازه می دهد در نزدیکی دیوارها بدون خطر دست زدن به آنها کار کند.

بیل های پیاده روی دارای “پاهای” مفصلی هستند که به آنها اجازه می دهد در زمین های شیب دار یا ناهموار کار کنند.

بیل مکانیکی چند منظوره دارای یک بازو با اتصالات اضافی برای افزایش برد حرکت و در نتیجه افزایش تطبیق پذیری دستگاه است.

همچنین مدل‌های راه‌آهن برای کار در راه‌آهن ، مدل‌های آبی خاکی برای کار بر روی آب‌ها و غیره وجود دارد.

بیل

موجود در اندازه های مختلف، از کوچکترین مدل های کمتر از 1 تن تا بیل های معدنی سطحی بیش از 100 تن.

شما باید بیل مکانیکی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد، مدلی که خیلی کوچک است ممکن است برای انجام کار به اندازه کافی خوب نباشد و مدلی که خیلی بزرگ باشد ممکن است سخت و گران باشد.

وزن بیل مکانیکی می تواند ایده ای از اندازه کلی دستگاه ارائه دهد، اما مهم است که اطمینان حاصل شود که بازو می تواند به حداکثر فاصله ای که برای کار نیاز دارد برسد.

اکثر سازندگان نمودارهایی را در اسناد فنی خود ارائه می دهند که حرکت بازو را نشان می دهد و حداکثر ارتفاع و عمق قابل دستیابی را نشان می دهد.

عامل مهم دیگر قدرت موتور است که به هیدرولیک نیرو می دهد که بازوی رباتیک و ابزار نصب شده روی آن را تامین می کند.

موتور مربوط به اندازه دستگاه است، اما می تواند متفاوت باشد، با موتور قوی تر که قادر به انجام کارهای دشوارتر است.

اکثر بیل مکانیکی ها مجهز به موتورهای دیزلی هستند، اگرچه در سال های اخیر شاهد ظهور برخی از موتورهای هیبریدی دیزلی/الکتریکی مجهز به سیستم های بازیابی انرژی بوده ایم.

بنابراین بیل مکانیکی باید استانداردهای فعلی ضد آلودگی کشوری که در آن استفاده می شود را رعایت کنند که از معروف ترین آنها می توان به سیستم طبقه بندی در آمریکا و استانداردهای آلایندگی در اروپا اشاره کرد.

هنگامی که مشخصات اصلی بیل مکانیکی مورد نظر را مشخص کردید، می توانید بر اساس معیارهایی مانند ارگونومی موقعیت رانندگی، راحتی، وسایل کمکی کار یا سطح صدا نیز بیل مکانیکی را انتخاب کنید.