در قطر شلنگ توالت نهرین جان کودک 10 ساله را گرفت

احتمالاً می دانید شلنگ چیست: از شلنگ باغچه برای آبیاری گیاهان باغ یا برای شستن ماشین شما استفاده می شود.

شلنگ توالت نهرین ها بخش مهمی از صنعت مدرن هستند.

شیلنگ عمدتاً برای سیم، کابل، لوله محافظ کابل سیگنال ابزار دقیق و شیلنگ دوش مدنی، مشخصات از 3 میلی متر تا 150 میلی متر استفاده می شود.

شیلنگ سوراخ کوچک (قطر داخلی 3mm-25mm) عمدتا برای محافظت از خط سنسور خط کش های نوری دقیق و حفاظت از خط سنسور صنعتی استفاده می شود.

به طور عمده به این دسته تقسیم می شود: شلنگ نخ، شلنگ زهکشی، شلنگ تهویه، شلنگ دوش، لوله مهار.

به طور گسترده بر اساس مواد تقسیم می شود: شلنگ فولادی ضد زنگ، شیلنگ فلزی، شیلنگ راه راه، شیلنگ لاستیکی، شلنگ پلاستیکی.

شلنگ

شکل شیلنگ مواد غذایی عمدتاً چسب بیرونی آبی و قرمز، چسب داخلی سفید است و بدنه لوله اغلب با درجه مواد غذایی FDA مشخص می شود.

ساخته شده از لاستیک قرمز یا سفید، به راحتی در هنگام استفاده شناسایی می شود، می تواند قطر داخلی و طول شلنگ را با توجه به نیاز کاربر مصرف کند.

مورد استفاده برای گازها و مایعاتی که حاوی نرم کننده و هالوژن نیستند، نشت نمی کنند، ظاهر شفاف است، درجه غذا و دارو، بو و طعم، حالت ظاهری شبیه آینه، طرح لایه تقویت شده، لایه پلی استر با مقاومت بالا.

سیم فولادی ضد زنگ مارپیچ AISI304 نسبت به قسمت بیرونی پارچه سفت تر است و باعث ایجاد ذرات در اثر برخورد نمی شود.

می توان آن را با یک ماده تمیز کننده مناسب که می تواند دمای -60 درجه سانتیگراد تا 180 درجه سانتیگراد را تحمل کند تمیز کرد و می توان از آن برای ضدعفونی با بخار 135 درجه سانتیگراد و هوای گرم 180 درجه سانتیگراد استفاده کرد.

تنها مواد شیمیایی شناخته شده‌ای که می‌توانند شلنگ را از بین ببرند فلزات قلیایی مذاب و مواد شیمیایی هالوژنه هستند، که شیلنگ بافته شده را برای محیط‌های مختلف تولید ایده‌آل می‌کند.

هنوز در دماهای بالا ملاحظاتی وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به ماتریس سازگاری شیمیایی مراجعه کنید.