خودکار کیان قرمز بهترین محصول برای دانشجویان معماری

با این حال، نوک ها باعث می شوند که مقدار بیشتری جوهر به کاغذ بچسبد.

بحرانی بودن این بار با این واقعیت نشان داده شد که با حرکت نوک از جوهردان به سمت کاغذ قطرات جوهر می ریزند، بنابراین ما مطالعه کردیم که نوک را روی یک استوانه توخالی داخل آن نصب کنیم تا با جوهر پر شود.

ایده خودکار کیان قرمز فواره با افزایش نیاز به این خودکار متولد شد.

راه حل قطعی برای جلوگیری از از بین رفتن جوهر خودکار به لوئیس واترمن آمریکایی (1837-1901) یک متخصص بیمه نسبت داده می شود.

در سال 1884، او اختراع خود را که شامل اضافه کردن یک سوراخ در نوک خودکار برای ورود هوا بود، به ثبت رساند.

در اوایل دهه 1900 یک مخزن لاستیکی معرفی شد که به خودکار اجازه می داد با فرو بردن نوک آن در بطری و فشار دادن مخزن با جوهر دوباره پر شود.

خودکار فواره ای، آسان برای استفاده و سریع نوشتن، موفقیت و انتشار عظیمی را حداقل تا زمانی که خودکار توپ شروع کرد، تجربه کرد.

ارزش یک خودکار عتیقه (مانند خودکارهای طلای عتیقه ، یک هدیه کلاسیک که تا چند دهه پیش در مناسبت های مهم داده می شد) به عوامل زیادی بستگی دارد که برای برآورد باید در نظر گرفته شوند.

به عنوان مثال، لازم است بازار آن نوع خاص از خودکار، انتشار مدل، نام تجاری، شرایطی که خودکار در آن یافت می شود، ارزیابی شود.

برای کسانی که فراموش شده را در کشوی خانه پدربزرگ و مادربزرگ خود پیدا می کنند، توصیه می شود با فروشندگان عتیقه خبره تماس بگیرند تا بتوانند ارزیابی دقیق و فعلی انجام دهند.

برای استفاده از این نوع جوهر، نوک خودکار مناسب نبود، بنابراین بیرو در انتهای خودکار خود یک کره کوچک متحرک قرار داد: این کره روی کاغذ می لغزد و جوهر را از کارتریج داخل خودکار جمع می کند، بنابراین به طور همزمان روی کاغذ می نویسد.

ورق خودکار توپی یا بیرو، ارزان، خوش دست و بسیار کاربردی برای استفاده است و به گونه ای متولد شده است که هرگز با ابزارهای دست خط دیگری جایگزین نمی شود.