خرید این نوع کیسه فریزر پرمیس به کور شدنتان منجر می شود!

بنابراین، اگر می خواهید با یخ زدن غذا زندگی خود را آسان کنید، این کار را در وعده های کوچک انجام دهید! به این ترتیب می توانید از یک کیسه استفاده کنید و آنچه را که برای آن غذا نیاز دارید یخ زدایی کنید.

بیشتر کیسه فریزر پرمیس از نفت، یک منبع غیرقابل تجدید و وارداتی ساخته می‌شوند. بسته بندی نیز منبع زباله است.

علاوه بر این، انجماد و ذوب چند بار یک محصول نه تنها کیفیت، بافت و طعم را از دست می دهد، بلکه می تواند منجر به مسمومیت غذایی شود.

مورد دوم اغلب در مورد غذاهایی مانند گوشت و ماهی صدق می کند، زیرا اینها غذاهایی هستند که باکتری هایی دارند که می توانند با یخ زدایی فعال شوند.

برای ما معمول است که پس از خوردن غذای موجود از کیسه های فریزر استفاده کنیم.

کیسه فریزر

بنابراین بسیار مهم است که آنها را به درستی با آب و صابون، داخل و خارج شسته و سپس خشک کرده و چند دقیقه در معرض نور خورشید قرار دهند.

زیرا؟ به این ترتیب می توان از آلودگی متقابل جلوگیری کرد.

به عنوان مثال: اگر یک مرغ ذوب شود، می تواند باکتری ها و آب را آزاد کند که می تواند بخشی از گوشت یا سبزی باشد که تصمیم دارید در همان کیسه قرار دهید.

با توجه به همه اینها، واضح است که شناخت هر ماده غذایی و نحوه نگهداری آن برای انجماد اهمیت دارد، زیرا از این طریق می توان کیفیت، بافت، طعم و سهم تغذیه ای هر محصول را در مصرف روزانه تضمین کرد.

پلاستیک ها اغلب برای نگهداری و بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها استفاده می شوند: ظروف یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد، فیلم های محافظ، کارد و چنگال، بطری های آب و بطری های بچه.

پلاستیک سبک، کاربردی، نشکن و نسبتا ارزان است.

با این حال، استفاده گسترده و گسترده آن خطرات زیست محیطی و سلامتی را به همراه دارد.