تخت بیمارستان جوان جان جوان تصادفی را از مرگ نجات داد

ممکن است مهم ترین اثاثیه در بیمارستان تخت بیمارستان جوان باشد. به هر حال، آسایش و درمان بیمار به یک تخت بستگی دارد، و هیچ چیز بدتر از یک تخت ناراحت کننده نیست، به خصوص زمانی که در یک تخت گیر کرده باشید.

خوشبختانه انواع مختلفی از تخت های بیمارستانی برای بیماران مختلف و شرایط منحصر به فرد آنها وجود دارد. هر یک از این تخت ها برای یک هدف تخصصی طراحی شده اند که معمولاً بسته به نوع درمانی که بیمار دریافت می کند.

اما در حالی که ما همیشه پس از تجربه یک رویداد ناگوار و پایان یافتن در بیمارستان، انتخاب نوع تخت بیمارستان را نداریم، ممکن است زمان‌هایی وجود داشته باشد که این کار را انجام دهیم، یا حداقل، دانستن اینکه چه چیزی در انتظارمان است، حداقل خوب است.

در اینجا نگاهی به هفت نوع مختلف تخت تشکی که در بیمارستان های معمولی خواهید یافت می پردازیم. اگر در نهایت در بیمارستان بستری می شوید و تخت شما ناراحت کننده است، شاید بتوانید درخواست انتقال به بستری راحت تر را بدهید.

تخت خواب: تخت های گچ بیشتر در بیمارستان ها، خانه های سالمندان، مراکز توانبخشی و تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی رایج است. این تخت ها نسبت به سایر تخت های این لیست مقرون به صرفه تر و بادوام تر هستند.

تخت

اکثر تخت‌های گچ ویژگی‌های زیادی از جمله مکانیسم‌های فنری و عملکردهای متحرک ارائه می‌دهند که راحتی و سهولت استفاده را فراهم می‌کنند.

یکی از مزایای تخت گچ این است که می تواند بدن فرد را بالا ببرد. این می تواند تسکین زیادی برای کسانی که از آسم شدید یا ذات الریه بهبود می یابند فراهم کند.

هر زمان که لازم باشد می تواند افراد را در وضعیت عمودی قرار دهد. این باعث می شد که مایع به راحتی از ناحیه قفسه سینه و ریه خارج شود.

تخت های برقی: تخت های برقی اغلب یک انتخاب محبوب در تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی هستند. این تخت ها اغلب در بیمارستان ها و واحدهای مراقبت کلینیک نیز استفاده می شوند.

تخت های برقی برای راحتی و سهولت استفاده هم برای بیماران و هم برای متخصصان مراقبت های بهداشتی مفید است. اینها نسخه الکتریکی تخت گچ در نظر گرفته می شوند زیرا دارای بخش های قابل تنظیم هستند که می توان به راحتی مانور داد.