با کمک دمپایی توالت می توانید در عمق 5 متری شنا کنید

دسته دمپایی شامل تعداد قابل توجهی از کفش های باز است که با داشتن رویه کوچک شده مشخص می شود و از نوارهای شکل دار، توری، نوارها و بندهای جوش داده شده به کف آن تشکیل شده است که با استفاده از گره ها، سگک ها، دکمه ها، نوار چسب به پا محکم می شوند.

پوشیدن دمپایی توالت به هنگام استفاده از سرویس بهداشتی الزامی ست.

و برای نگه داشتن کفش در اطراف پا فراهم کنید.

پاشنه پا می تواند از صفر سانتی متر به بالا برود، بسیاری از دمپایی ها مجهز به گوه یا پلاتو یا سکو هستند، و موادی که از آنها ساخته شده اند می تواند متنوع ترین باشد: چرم و پوست، حتی انواع گرانبها، پارچه، چوب، چوب پنبه، الیاف یا نی.

یا رافیا بافته، مواد گران قیمت یا ضعیف یا خشن، مواد لاستیکی و پلاستیکی و غیره.

دمپایی

آنها می توانند مینیمال یا بسیار پرزرق و برق و پر زرق و برق باشند، با رنگ های روشن، پارچه های طرح دار و تزئینات کاربردی، تبدیل به یک اکسسوری ممتاز برای هوس های مدهای تابستانی می شوند.

دمپایی ها کفشی کاملا تابستانی یا از کشورهای گرم هستند، زیرا پا را تا حد زیادی باز نمی گذارند، تبادل هوا و تعریق را خنثی می کنند، اما مدل های شیک و شاید تزئین شده با جزئیات و بیژو نیز برای شب های خاص یا جشن های مجلسی پوشیده می شوند.

دمپایی یک کفش باز محسوب می شود، حتی اگر روی پنجه یا روی پاشنه باشد، به همین دلیل به کفش های مدل شانل، کفش دمپایی نیز می گویند.

دمپایی‌های بنددار با توری که از بین انگشت شست پا و انگشت دوم می‌گذرد در جای خود نگه داشته می‌شود و شکافته می‌شود و مجدداً خود را به کفی طرفین آن می‌چسبد و نوعی Y را تشکیل می‌دهد.

با این حال، مدل هایی وجود دارد که به جای Y، یک توری حلقه ای شکل دارند که در آن انگشت شست پا قرار داده می شود یا یک دکمه یا گیره بزرگ برای قرار دادن بین انگشت شست پا و انگشت دوم.