با پسته کیلویی بزرگترین مجسمه ی خوراکی در ایتالیا ساخته شد

در ابتدا به عنوان رنگ مخصوصاً در هند مورد استفاده قرار گرفت، همچنین به دلیل ارزش انرژی بالا بسیار زود مورد توجه قرار گرفت و جاده ابریشم را از آسیا به اروپا طی کرد تا قلب و شکم غربی ها را تسخیر کند.

امروزه، کشت پسته کیلویی در ایالات متحده افزایش یافته است.

خبر خوب برای افرادی که فیبر کافی مصرف نمی کنند، پسته یکی از غنی ترین آجیل های فیبر است: 30 گرم حدود 10 درصد از نیاز روزانه شما را تامین می کند.

سایر دارایی ها، پسته غنی از پروتئین است و حاوی چندین ماده آنتی اکسیدانی است: ترکیبات فنولی که بخشی از خانواده فلاونوئیدها هستند و به دلیل فواید سلامتی آنها شناخته شده است و همچنین رسوراترول.

در صورت هوس روی پسته شرط بندی کنید!

به جای عجله برای خوردن یک شیرینی یا یک بسته کلوچه، یک مشت پسته بدون نمک و بدون پوست ، حدود 50 عدد از آنها را انتخاب کنید.

پسته

علاوه بر لذتی که در مصرف این میوه‌های کوچک وجود دارد، با ویتامین‌ها، چربی‌های خوب و پروتئین‌های گیاهی پر می‌شوید ، در حالی که به سرعت احساس سیری می‌کنید، زیرا مزه آهسته آن‌ها مهم‌تر می‌شود.

مراقب باشید، اگر پسته های بدون نمک یک دارایی واقعی برای تناسب اندام هستند، این امر در مورد معادل پوشیده از نمک آنها صدق نمی کند، به جز برای ورزشکارانی که ممکن است در آنجا منبع جالب سدیم برای جبران ضررهای ناشی از تعریق پیدا کنند.

سوء مصرف نمک باعث خستگی کلیه ها و افزایش تنش قلبی عروقی می شود.

در ارتباط با کربوهیدرات ها، مسئول شروع و/یا افزایش اختلالات دیابتی است.

در صورت گرسنگی به فکر پسته باشید تا گردو، بادام و فندق را عوض کنید.

طعم کم و مشخصه آن جوانه های چشایی را تازه می کند و رنگ سبز آن چشم ها را مسحور می کند.

یک لذت برای حواس، این پسته کوچک.