با ماشین جرثقیل اسباب بازی کنترلی کودک خود را خوشحال کنید

در فروش و حراج اسباب‌بازی‌های قدیمی، خودروها، وانت‌ها ، اتوبوس‌ها و کامیون‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف نقش برجسته‌ای را ایفا می‌کنند.

جالب توجه است که چقدر پس از اختراع ماشین جرثقیل اسباب بازی کنترلی، موضوع فانتزی ها و بازی های بیشتر پسران شد.

کارخانجات معروف اسباب‌بازی قلع در نورنبرگ آلمان در اوایل دهه 1900 ماشین‌های اسباب‌بازی تولید می‌کردند که به دلیل ماهیت ظریف‌شان، اگر برای هدف مورد نظرشان استفاده می‌شد، دوام زیادی نداشتند.

با این حال، آنها ظاهر اتومبیل های موتوری آن روز را به خوبی نشان می دادند و وسایل نقلیه مرتفع و کالسکه مانندی با چرخ های باریک و عنکبوتی و اغلب با راننده و مسافری که بالای سرشان نشسته بودند تولید می کردند.

خیلی زود محصولات با جزئیات بیشتری ساخته شدند.

اسباب بازی

اگرچه اینها برای سختی‌های بازی پسران در گودال ماسه‌بازی کمتر مناسب بودند، اما از نظر نمایش صحیح ماشین‌های خاص، با جزئیاتی مانند فرمان و ترمز، بسیار رضایت‌بخش بودند.

ماشین‌ها اسباب‌بازی‌های محبوب باقی مانده‌اند و در طول قرن گذشته چندین مرحله طراحی را پشت سر گذاشته‌اند، از بلوک‌های چوبی اولیه با چهار چرخ گرفته تا ماشین‌های مدل با درهای باز و جزئیات داخلی، ماشین‌هایی که برای بازی با و خارج از محدوده برای خواهران کوچک‌تر مناسب نیستند.

برادران اختراع پلاستیک برای تولیدکنندگان اسباب‌بازی یک موهبت بود و از دهه 1950 آنها را قادر ساخت تا ماشین‌های اسباب‌بازی نسبتاً قوی و با ظاهری مناسب را در چند ثانیه با هزینه‌های بسیار کم تولید کنند.

در اوایل قرن بیست و یکم، تنها کودکان بسیار خردسال مایل به پذیرش ماشین‌های اسباب‌بازی هستند که شبیه یک مدل و برند خاص نیستند.

هر پسر سه ساله ای ماشین پدربزرگ و مادربزرگش را می شناسد و مادران وقتی پسران بسیار کوچکشان در مورد تفاوت بین ماشین های مختلفی که هنگام خرید با آنها مواجه می شوند سخنرانی می کنند دائماً شگفت زده می شوند.