با فروش نودل کیمچی به درآمدی هنگفت برسید

زادگاه نودل کیمچی به طور دقیق مشخص نیست، اما با توجه به آنچه تاکنون شناخته شده است، تخمین زده می شود که در منطقه سین کیانگ چین باشد.

منشاء نودل کیمچی گندم که ماده اولیه آن است در ارمنستان در قسمت جنوبی رشته کوه های قفقاز تخمین زده می شود و سابقه کشت آن بین 10000 تا 15000 سال است.

گندم زراعتی را برداشت می کردند و روی سنگ آسیاب (سنگ آسیاب اولیه) آسیاب می کردند تا پودر آن استفاده شود که شکل اولیه آن فرنی یا نان نازک و مسطح بود.

قدیمی‌ترین بقایای مربوط به رشته فرنگی در منطقه خودمختار اویغور سین‌کیانگ (سین‌کیانگ، سین‌کیانگ)، که در بخش غربی چین کنونی قرار دارد، پیدا شد.

شکل رشته های یافت شده مشابه رشته های سنتی مانند “لغمان” است که در حال حاضر در سین کیانگ خورده می شود.

نودل در آن زمان با برداشتن قسمت های کوچک خمیر، نازک غلتاندن و پهن کردن آن با انگشتان درست می شد.

زحمت زیادی می کشید.

نودل

فرهنگ غذایی یکی از بخش های عمده فرهنگ بشری است و ویژگی های جغرافیایی، تاریخی و قومیتی را به خوبی نشان می دهد.

فرهنگ غذایی به شدت تحت تأثیر جغرافیا، اکولوژی طبیعی و محصولات اصلی است، بنابراین هر کشور و ملتی فرهنگ غذایی خاص خود را دارد.

فرهنگ غذایی علاوه بر این با شامل آداب و رسوم فصلی، آداب سفره، ظروف و ظروف (بانگی، ظروف) مشخص می شود.

همچنین برای تقسیم فرهنگ ها ملاک است، مانند تفاوت فرهنگ چاقو و چنگال در غرب و چاپستیک و قاشق در شرق.

ماکارونی ایتالیایی که ذائقه مردم را در سراسر جهان اغوا می کند، غذایی است که از هماهنگی محصولات محلی، محیط طبیعی و فرهنگ به وجود آمده است.

‘گندم دوروم’، گندم سختی که برای پاستا استفاده می شود، برای آب و هوای مدیترانه ای مناسب است و از همان ابتدا به راحتی به جنوب ایتالیا عرضه می شود.

پاستا از کلمه ایتالیایی Inpasta Larry (خمیر) گرفته شده است که از ورز دادن آرد گندم با آب یا تخم مرغ تهیه می شود و ماکارونی و اسپاگتی نماینده آن هستند.

ناپل، جنوا و سیسیل که نزدیک به دریا هستند، روزهای آفتابی و شرایط خشک شدن طبیعی مانند نسیم دریا دارند، بنابراین برای تهیه ماکارونی خشک مناسب هستند.

بیش از 300 نوع پاستا زاییده تخیل و فرهنگ مبتکرانه ایتالیایی ها و صداقت زنان است.

نودل قورباغه یا اسپاتزل که طعم سوجبی دارد، نودل کوچکی است که در آلمان و اتریش رایج است و منشأ آنها مشخص نیست.

اسپاتزل یک کلمه آلمانی به معنای گنجشک کوچک است و نوعی رشته است که به شکل کوفته ای کوچک یا از ورز دادن تخم مرغ، آرد، آب یا شیر و نمک درست می شود.