با صابون ویتامین e می توانید اکسیر جوانی پوست بسازید

صابون گلیسیرین صابونی است که پایه آن از گلیسیرین، رنگ ها و طعم دهنده هایی تشکیل شده است که رنگ و بوی طبیعی به آن می بخشد.

این یک صابون خنثی است که برای استفاده در پوست های چرب برای از بین بردن آکنه، جوش های سرسیاه و جوش های صورت توصیه می شود.

به همین ترتیب، صابون ویتامین e گلیسیرین برای درمان درماتیت و اگزما استفاده می‌شود که بیماری‌های پوستی هستند که باعث التهاب در لایه‌های سطحی پوست می‌شوند و منجر به فرسایش، قرمزی پوست، خشکی، خارش و غیره می‌شوند.

صابون گلیسیرین ، به لطف قدرت مرطوب کنندگی خود ، می تواند به مبارزه با مشکلات خشکی مانند سفت شدن، خارش و پوسته پوسته شدن کمک کند و باعث کاهش ناراحتی و بازسازی بافت های آسیب دیده پوست شود.

صابون

صابون گلیسیرین یک داروی شفابخش طبیعی است که خواص آن آن را به یکی از پرمصرف ترین محصولات برای مراقبت های ویژه پوست تبدیل کرده است.

در میان تمام خواص آن ما برجسته می کنیم:

خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی دارد که به لایه های پوست نفوذ می کند و به طور طبیعی آب را حفظ می کند تا درم را هیدراته نگه دارد.

خاصیت تسکین دهنده و نرم کنندگی دارد که به درمان موارد سفتی و خارش پوست کمک می کند.

درمان چین و چروک های ریز به دلیل قدرت پاک کنندگی و مرطوب کنندگی آن، از زبری یا ترک خوردن پوست به دلیل کم آبی که معمولاً پوست های دارای لک و چین و چروک دارند، جلوگیری می کند.

دارای خواص ضد باکتریایی است که به آن اجازه می دهد یک سد محافظ طبیعی برای پوست ایجاد کند تا آن را از عوامل خارجی دور نگه دارد.

بر خلاف سایر صابون های ساخته شده از چربی های حیوانی، صابون مبتنی بر گلیسیرین به دلیل ترکیبات طبیعی و خواص ضدعفونی کننده آن برای ناخالصی های پوست بدون اینکه تهاجمی باشد، به pH پوست احترام می گذارد.