با خوردن سرکه گلابی سنگ کیسه صفرا را نابود کنید

سرکه گلابی تثیر مفیدی بر کاهش وزن دارد بنابراین تمام خواص موجود در گلابی را می دهد.

دومی دارای خواص بی نظیری قوی و همچنین خواص لاغری قابل توجهی است.

سرکه گلابی همچنین از پکتین است که باعث افزایش احساس سیری می شود: سرکه گلابی اشتها آور است.

در واقع، طبق مطالعات متعددی از جمله یکی از مطالعات انجام شده در سال 2005 توسط جانستون CS، سرکه احساس سیری را به ارمغان می‌آورد که باعث کاهش دریافتی دراز مدت می‌شود.

بنابراین به شما امکان می دهد که هوس ها و بشقاب های خود را بهتر کنترل کنید، در حالی که می توانید از اجزای تشکیل دهنده گلابی بهره مند شوید.

اما این همه ماجرا نیست.

سرکه

سرکه گلابی سرشار از اسید استیک است و بنابراین باعث افزایش چربی سوزی در بدن می شود و در عین حال به کنترل سطح گلیسمی (سطح قند خون) که افراد مبتلا به دیابت باید باید نظارت کنند، کمک می کند.

برای استفاده از فواید سرکه گلابی بر وزن، کافی است چند قاشق (دو یا سه قاشق) را در یک لیوان بزرگ آب رقیق کنید و حدود سی دقیقه قبل از غذا بنوشید.

مصرف آن هنگام بیدار شدن از خواب و با معده خالی نیز باعث تحریک سیستم گوارشی می شود و در نتیجه هضم بهتری را از ابتدای روز بهبود می بخشد.

همانطور که در مطالعه ای در سال 2001 در مورد این موضوع بیان شد، سرکه گلابی فواید بسیار دیگری از جمله توانایی آن در تثبیت فشار خون دارد ( اثرات ضد فشار خون اسید استیک و سرکه در موش های با فشار خون خود به خود.

بنابراین، به بازیابی تعادل خاصی از گردش خون کمک می کند، در حالی که باعث از بین بردن کلسترول بد می شود، که برای قلب مفید است!