با خرید فوم سقفی می توانید برای خود راحت ترین تخت را بسازید

لاستیک فوم در اصلاحات مختلف خود به عنوان پایه ای برای ساخت قطعات آب بندی عمل می کند که کاملاً از مفاصل مکانیسم ها در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند، ضربه گیرهای با کیفیت بالا که ضربه ها را به طور قابل توجهی نرم می کند و همچنین واشرهایی که شکاف ها را کاملاً جبران می کند.

فوم سقفی در صنایع مختلف برای اطمینان از محکم بودن قابل اعتماد مکانیسم ها، صدا با کیفیت بالا و عایق حرارتی استفاده می شوند.

هوانوردی نظامی و غیرنظامی، حمل و نقل.

محصولات ساخته شده از لاستیک متخلخل به طور کامل ارتعاشات، شوک ها و شوک ها را کاهش می دهند.

با کمک آنها لرزش بدنه خودروها و قطارها در اثر برخورد خاک و سنگ به آنها کاهش می یابد.

لاستیک فوم شده اغلب در اتومبیل ها و کابین های حمل و نقل دیده می شود، جایی که از آن به عنوان لرزشگیر برای صندلی های سرنشین استفاده می شود.
مهندسی مکانیک و ساخت ابزار.

فوم

در اینجا، مهر و موم و کمک فنر ساخته شده از این ماده به طور فعال استفاده می شود.

اصطکاک بین قطعات ثابت مکانیزم را به حداقل می رسانند، از ورود گرد و غبار، کثیفی و رطوبت به قسمت های متحرک مکانیزم جلوگیری می کنند و همچنین مقاومت ضربه ای آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

صنعت ساخت و ساز. این ماده به طور فعال برای عایق صدا دیوارهای سازه های ساخته شده استفاده می شود. آنها همچنین از قاب های ساخته شده از فلز در برابر ارتعاشات صوتی مخرب محافظت می کنند.

صنایع غذایی. در اینجا از واشر برای محافظت از ظرف در برابر ضربه و سقوط احتمالی استفاده می شود.

تاسیسات تصفیه آب، خطوط لوله گاز، خطوط لوله نفت، خطوط اصلی گرمایش و مسیرهای کابلی.

این نوع لاستیک در اینجا برای عایق رطوبتی قابل اعتماد (به معنای واقعی کلمه خلاء) و همچنین یک پرکننده شکاف با کیفیت بالا در درزهای فلنج لوله استفاده می شود.

ژنرال لاستیک اسفنجی به شکل شیلنگ لوله‌ای، زیره کفش و پرکننده‌های لاستیک خودرو، عایق‌های الکتریکی در ماشین‌های ظرف‌شویی و ماشین‌های لباسشویی، نوار آب‌بندی خودچسب که برای محافظت از پنجره‌ها و درها در برابر زه‌کشی استفاده می‌شود، یافت می‌شود.