با استفاده از کیسه فریزر پارس محیط زیست را از آلودگی نجات دهید

معلوم شد که همه ی غذاها خواص یکسانی ندارند و بنابراین وقتی در معرض سرما قرار می گیرند به یک شکل واکنش نشان نمی دهند.

با استفاده از کیسه فریزر پارس کیسه های پلاستیکی انجماد مواد غذایی را می توان برای نگهداری مواد غذایی تازه استفاده کرد.

به عنوان مثال، اگر ماهی دارید که دو روز یا بیشتر در یخچال مانده است و می خواهید آن را منجمد کنید تا از دست ندهید، وقتی آن را آب می کنید و می پزید کمی لزج، بی مزه و بدتر می شود.

کیسه فریزر

حتی اگر کیسه‌های فریزر به ما اجازه می‌دهند که تعداد بیشتری از مواد غذایی را نگهداری کنیم و آنها را دست نخورده نگه داریم تا آن‌طور که می‌خواهیم مصرف کنیم، لازم است بدانیم هر یک از محصولاتی را که در این کیسه‌ها قرار می‌دهیم چگونه فریز کنیم.

ما معتقدیم که هر چیزی را می توان منجمد کرد و واقعیت این است که نمی توان آن را منجمد کرد، زیرا برخی از غذاها در معرض سرما، بافت، طعم و ویتامین های خود را از دست می دهند.

نمونه بارز آن سس ها هستند که بدون توجه به پایه، هنگام یخ زدایی از هم جدا می شوند.

همین امر در مورد خامه های کیک یا در مورد کیک های سرخ شده مانند سیب زمینی سرخ شده که وقتی یخ زدایی می شوند لاستیکی و بی مزه می شوند، زیرا آب و همراه با آن نمک و چاشنی های آن می ریزند.

بسیاری از مردم طرفدار این هستند که بتوانید سریع بپزید، بنابراین تصور کنید از کیسه های فریزر برای یک کیلو گوشت استفاده کنید، اما خودتان زندگی کنید.

قبل از اینکه بتوانید قسمتی را که در آن روز مصرف می کنید شروع به خرد کردن آن کنید، باید صبر کنید تا آب شود و سپس بقیه را دوباره منجمد کنید.