ام دی اف زبرا با قابلیت سخن گویی وارد بازار شد

تخته فیبر با چگالی متوسط یا ام دی اف زبرا نوعی محصول چوبی است. تولید این نوع تخته ام دی اف از الیاف چوب فشرده و مخلوط مناسب با موم و رزین می باشد. ام دی اف اف ام دی اف مانند تخته خرده چوب و تخته سخت است.

برد MDF کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد. تخته های MFD به طور کلی می توانند در محیط های اقتصادی و داخلی استفاده شوند.

تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) وزن سبکی دارد، بنابراین به راحتی می توان آن را برش داد و شکل داد. علاوه بر این، قابلیت ضد آب بودن را می توان با رنگ آمیزی روی تخته ام دی اف توسعه داد. چنین ویژگی هایی تخته ام دی اف را به یک ماده عالی تبدیل می کند.

تخته فیبر با چگالی متوسط ​​در بازار به تخته ام دی اف معروف است. نام تخته ام دی اف از تفاوت در فرآیند تخته فیبر گرفته شده است. طراحی شبکه مانند ام دی اف به عنوان محبوب ترین کاربرد در بسیاری از کاربردهای مواد استفاده می شود.

ام دی اف

قیمت تخته MDF به عواملی مانند درجه های مختلف، لایه بندی و ضخامت و غیره بستگی دارد. ام دی اف از مخلوط کردن مقدار زیادی خاک اره و موم تولید شده توسط کارخانه های چوب تولید می شود.

تولید تخته های ام دی اف در مقیاس بزرگ از سال 1980 آغاز شد. امروزه استفاده از تخته های ام دی اف به جایگزینی برای طرح ارائه شده برای سازندگان، کارگران چوب و معماران تبدیل شده است.

تخته فیبر ام دی اف اغلب ضخیم تر و سخت تر از تخته سه لا است. از الیاف مختلف چوب تشکیل شده است. بنابراین می توان از ام دی اف به عنوان مصالح ساختمانی برای جایگزینی تخته سه لا استفاده کرد.

تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(تخته MDF) معمولاً همان تخته فیبر چگالی تخته سه لا است. تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) در یک ساختمان بسیار متنوع است و می تواند به طور موثر در کابینت، مبلمان و قالب سازی استفاده شود، که انتخاب را به گزینه ای برای کل پروژه ها تبدیل می کند.

تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) گاهی اوقات با روکش یا ورقه ورقه به پایان می رسد، که تصوری از دانه های چوب واقعی را ارائه می دهد.