ارزانترین لوله پلیکا ارومیه را از 4 فروشگاه می توان تهیه نمود

اخیراً برخی از شهرهای بزرگ برای جمع آوری آب باران و استفاده از آن برای آبیاری پارک ها و باغ ها، ذخایر بزرگ (حوض طوفان) ساخته اند.

آب باران اول بسیار آلوده کننده است، زیرا فلزات سنگین را از سوخت و پسماندهای خاک می کشد، در کانسار جمع نمی شود و به تصفیه خانه آورده می شود.

استفاده از لوله پلیکا ارومیه برای جمع آوری آب بالان مناسب می باشد و در شهر های متعدد از این روش استفاده بسیاری می نمایند.

استاندارد EN 12201 الزامات مورد نیاز لوله ها را برای این کاربرد مشخص می کند.

آنها مانند لوله های آب آشامیدنی هستند، با این تفاوت که نوارهای شناسایی قهوه ای (یا بنفش) هستند و علامت “آب غیر قابل شرب” را نشان می دهد.

انجمن اسپانیایی برای استفاده مجدد از آب پایدار یک انجمن غیرانتفاعی است که هدف آن مشارکت در پروژه‌های منافع عمومی مرتبط با استفاده مجدد از آب است.

لوله

لوله های تحت فشار برای آب بازیافتی.

ظرفیت مقاوم در برابر چکش آب لوله های پلی اتیلن اجازه می دهد تا آنها را به طور معمول از فشار کاری اندازه گیری کنند.

سهولت انطباق با نیمرخ زمین به دلیل انعطاف پذیری آن، نصب آنها را تقریباً بدون لوازم جانبی امکان پذیر می کند، علاوه بر آن به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و سایش در اثر سایش، طول عمر بالایی را تضمین می کند.

حمل و نقل تحت فشار فاضلاب از طریق لوله های پلی اتیلن به ویژه در مناطق کم ساخت که فاصله زیادی بین محل تولید این آب (روستاها، شهرنشینی ها، کمپینگ ها و غیره) وجود دارد، بیشتر و بیشتر می شود.

استفاده از لوله های پلی اتیلن در اجرای لوله های زیر آب به طور قابل توجهی افزایش یافته است و استفاده از مواد سنتی با مزایای بی شک پیشی گرفته است.

لوله های تحت فشار، به عنوان مثال برای لوله های آب آشامیدنی، برای ورودی آب دریا و غیره.